سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 77957
منبع : خبرگزاری فارس

دستگاه‌های دولتی از نارضایتی تولیدکنندگان جلوگیری کنند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: دستگاه‌های استانی با بی‌توجهی‌های خود سبب سرخوردگی تولیدکنندگان بخش‌های صنعتی و تولیدی نشوند.
دستگاه‌های دولتی از نارضایتی تولیدکنندگان جلوگیری کنند
دستگاه‌های دولتی از نارضایتی تولیدکنندگان جلوگیری کنند
به گزارش قم نیوز رئیس جهاد کشاورزی در هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز به ریاست استاندار در سالن‌ امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد عنوان کرد: در بحث دام و طیور یک سری اختلال وجود دارد که این اختلال در قسمت حمل و نقل است و در سراسر کشور با این مشکل مواجه هستند.

عباس پورمیدانی افزود: پیگیری‌های زیادی در مورد مرتفع شدن این موضوع انجام شده و انرژی زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه مقدار زیادی از نهاده‌های مصرفی را از خارج استان و حتی در مواردی از خارج از کشور تأمین می‌کنیم، دو دوازدهم مقدار نهاده‌هایی که برای تولید نیاز است تأمین شده اما روند انجام کار کمی کند است.

محمود نوربخش رئیس سازمان برنامه بودجه استان نیز در این جلسه گفت: تخصیص اعتبار به دستگاه‌ها به صورت مرحله به مرحله انجام می‌گردد یعنی بین 20 تا 30 درصد اعتبار برای همه استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر استانی نتواند گام اول اعتبار را جذب کند این اعتبار برای مراحل بعدی به استان دیگر تعلق خواهد گرفت.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی نیز در این جلسه تصریح کرد: بانک‌های استان تا وارد شدن کامل واحدهای تملیکی به چرخه تولید و اشغال باید گزارش‌های ادواری خود را به مسئولان استانی ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی با بی‌توجهی‌های خود در قبال مطالبات مردمی سبب نارضایتی تولیدکنندگان بخش‌های صنعتی و تولیدی نشوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefo8f.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما