سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 77958
منبع : خبرگزاری فارس

سهم قم در تسهیلات بخش گردشگری مطلوب نیست

قم نيوز : استاندار قم عنوان کرد: سهم استان در بخش تسهیلات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مطلوب نیست در صورتی‌که مدیران این دستگاه نواقص کنونی را برطرف نکنند باید نسبت به مشکلات موجود پاسخگو باشند.
سهم قم در تسهیلات بخش گردشگری مطلوب نیست
سهم قم در تسهیلات بخش گردشگری مطلوب نیست
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درسالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم گفت: در پاره ای از اوقات موانع بیان می‌شود اما هیچ راهکاری ارائه نمی‌شود اگر مشکلی مطرح شد، تا زمانی که راهکار کاربردی و عملیاتی ارائه نشود فایده ای ندارد و صرفاً فضای کار مشوش می‌شود.

وی تاکید کرد: تعداد مصوبه‌های جلسه زیاد است اما به صورت پخته و ناقص ارائه می‌شود باید معیار مدیران سهم ابلاغی باشد و هر دستگاه مصوبه‌های مربوط به خود را انجام دهد ضمناً دستگاه‌ها موظف هستند تا یک هفته دیگر به استعلامات بانک‌ها پاسخ دهند.

استاندار قم اظهار داشت: از همه دستگاه‌ها در سال ۹۸ انتظار می‌رود نمونه ‌باشند تا شاهد تحول کمی و کیفی در کارگروه تسهیل باشیم.

سرمست ضمن عدم رضایتمندی از سازمان میراث فرهنگی قم تصریح کرد: از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انتظار می‌رود مشارکت بیشتری را داشته باشد، سهم استان در بخش تسهیلات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مطلوب نیست در صورتی‌که مدیران این دستگاه نواقص کنونی را برطرف نکنند باید نسبت به مشکلات موجود پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: حتماً مدیران نسبت به مصوبات جلسه اهتمام داشته باشند و برای اجرایی شدن آن فکر کنند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به نقش بانک‌ها در ایجاد اشتغال گفت: معیار استان در ایجاد اشتغال سهم ابلاغی بوده و نباید بانک‌ها تخصیص نهایی را ملاک پرداخت تسهیلات اشتغال قرار دهند.

در این جلسه از عملکرد سازمان صمت، جهاد کشاورزی، شرکت گاز، تأمین اجتماعی و بانک‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، صادرات و ملی در زمینه رونق تولید و عملکرد خوب آن‌ها در سال ۹۷  توسط استاندار قم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfc1de.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما