چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۴
کد مطلب : 77963
منبع : خبرگزاری فارس

احتمال قطع مقطعی برق در فصل تابستان

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان گفت: احتمال قطعی برق در بعضی از روزها وجود دارد که این مسئله هم برای مردم و هم تولیدکنندگان مهم است.
احتمال قطع مقطعی برق در فصل تابستان
احتمال قطع مقطعی برق در فصل تابستان
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست سه شنبه شب در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل تابستان و احتمال قطعی برق در پاره ای از اوقات، مسئله برق هم برای مردم و هم تولیدکنندگان بسیار مهم تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: پیشاپیش باید پیگیری‌های لازم با وزارت نیرو انجام شود تا ظرفیت لازم برای تامین برق در استان و شهرک‌های صنعتی به ویژه شکوهیه و محمودآباد ایجاد شود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش‌ها برای به حداقل رساندن قطعی برق صورت پذیرد، بیان کرد: برای حل و فصل مباحثی که امروز در قالب گفت و گوی دولت، اتاق بازرگانی و بخش خصوصی مطرح شد یک نشست با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی و اداره برق برگزار شود.

وی با بیان اینکه پیشنهادها در دو سطح مطرح می‌‌شوند گفت: در یک سطح در رفتار و اصلاح رویه‌هایی که برق منطقه ای می‌تواند از اختیارات خود استفاده کند، حداکثر مساعدت و اصلاح رویه را داشته باشد که حتما این اقدامات باید صورت بگیرد و همچنین پیشنهادهای عملیاتی اعضای اتاق بازرگانی را هم مد نظر قرار دهد.

 سرمست خاطر نشان کرد: بخش دوم‌ پیشنهاد‌ها برای اصلاح قوانین در حد وزارتخانه و دولت مطرح می شوند که این پیشنهادها تا هفته آینده دسته بندی، مشخص و سپس ارائه شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf9bz.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما