چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 77983
منبع : خبرگزاری تسنیم

حریفان نماینده فوتسال قم در لیگ برتر جوانان مشخص شدند

قم نيوز : بر اساس اعلام رسمی سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال کشور حریفان تیم فوتسال جوانان سوهان محمد سیما مشخص شدند.
حریفان نماینده فوتسال قم در لیگ برتر جوانان مشخص شدند
حریفان نماینده فوتسال قم در لیگ برتر جوانان مشخص شدند
به گزارش قم نیوز بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال کشور، مراسم قرعه‌کشی و تعیین میزبان دور رفت مرحله گروهی لیگ نوجوانان کشور برگزار شد.

بدین ترتیب تیم فوتسال نوجوانان سوهان محمد سیما قم که پیش‌ازاین درخواست کتبی خود را به سازمان لیگ ارائه کرده بود، به‌عنوان میزبان دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور انتخاب شد.

فوتسالیست‌های نوجوان قمی در این مرحله با تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان، شهرداری ساوه، شهرداری رشت، فدک الزهرا مشهد و گیتی پسند مشهد هم‌گروه است.

این در حالی است که بنا بر اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتسال، مرحله نخست این رقابت‌ها از 3 تیرماه آغاز خواهد شد و دور برگشت نیز 24 تیرماه پیگیری می‌شود.

همچنین در این مراسم تیم جوانان محمد سیمای قم در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های منصوری شاد کاشان، یاران جوان بندرعباس، شهرداری رشت، شهروند ساری و مقاومت شهرکرد به رقابت خواهد پرداخت.

گفتنی است، پیکارهای لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در 3گروه 6 تیمی به انجام می‌رسد که دور رفت این مسابقات از شنبه 29 تیر در ساری برگزار می‌شود و میزبان دور برگشت نیز قم خواهد بود.

سرپرست نمایندگان استان اظهار داشت: تمرینات تیم‌های جوانان و نوجوانان ما از مدت‌ها پیش پیگیری می‌شود، چراکه این بازیکنان سرمایه‌های فوتسال قم هستند.

علی مسعودی بیان کرد: هر دو تیم شرایط روحی و فنی مناسبی دارند و نیت مجموعه سوهان از اخذ میزبانی صعود به مرحله بعدی است.

وی با بیان اینکه هزینه و سرمایه‌گذاری در بخش رده پایه موجب شکوفایی فوتسال می‌شود گفت: امیدوارم در دو رده از شرایط میزبانی استفاده کنیم و کار صعود خود را به اما و اگر نکشانیم.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcdsn05.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما