چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 77993
منبع : خبرگزاری تسنیم

جنگ اقتصادی دشمن می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم بینجامد

قم نيوز : مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: کشور در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار دارد که الزامات ویژه خود را دارد اما می‌توان از فرصت این جنگ شدید اقتصادی برای ایجاد اتحاد و وحدت بیشتر ملی استفاده کرد.
جنگ اقتصادی دشمن می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم بینجامد
جنگ اقتصادی دشمن می‌تواند به اتحاد بیشتر مردم بینجامد
به گزارش قم نیوز حسین همراهی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: مشکلات جامعه ایثارگری کشور با توجه ویژه دولت در دست پیگیری و رسیدگی است.

وی افزود: تحرکات دولت‌های غربی و به‌ویژه آمریکا در قبال ایران راه به‌جایی نبرده و به انسجام داخلی بیشتر ملت ایران منجر می‌شود، تا زمانی که اتحاد داخلی کشور حفظ شود تهدیدات خارجی نمی‌تواند خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کند.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور ادامه داد: حقیقت این بوده کشور در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار دارد که الزامات ویژه خود را دارد اما می‌توان از فرصت این جنگ شدید اقتصادی برای ایجاد اتحاد و وحدت بیشتر ملی استفاده کرد.

همراهی ایثارگران و جانبازان را خارج از قواعد حزبی و جناحی دانست و تصریح کرد: هرگز نباید عده‌ای به دنبال مصادره شهدا باشند، مصادره شهدا توسط احزاب مختلف و مسائلی از این‌دست می‌تواند بر اختلافات بین احزابی دامن بزند.

وی تأکید کرد: ورود جامعه ایثارگری کشور به مسائل جناحی و حزبی بر تأثیرگذاری مثبت این قشر ارزشمند در جامعه اثر منفی می‌گذارد، ورود ایثارگران به بازی‌های سیاسی به‌مثابه سم خطرناکی است.

همراهی با اشاره به عوامل اصلی دشمنی امریکا با ایران ابراز کرد: انقلاب ایران در نوع خود یک حادثه بزرگ فرهنگی بوده که غرب به‌شدت از نفوذ و اشاعه آن به کشورهای منطقه هراس دارد، علت تمام ماجراجویی‌های غرب و آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون به دلیل ترس از نفوذ فرهنگی انقلاب است.

وی عنوان کرد: متأسفانه در برخی از ادارات کشور نسبت به جامعه ایثارگری کشور بی‌مهری و کم‌توجهی صورت می‌گیرد درحالی‌که قانون در بسیاری از موارد در حمایت از حقوق این افراد قدم‌های مثبت برداشته است.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور ادامه داد: بزرگ‌ترین قدمی که مجلس در حق ایثارگران برداشته، تصویب قانون جامع خدمات دائمی بوده که برای اجرای کامل آن برخی مقاومت‌ها وجود داشته اما ازآنجایی‌که قانون مصوب مجلس است باید به‌صورت کامل اجرا شود.

مشاور وزیر کشور تأکید کرد: طبق قانون خدمات ایثارگران، ایثارگرانی که تا پیش‌ازاین به‌صورت پیمانی در ادارات مختلف مشغول فعالیت بودند با تبدیل وضعیت خود به استخدام رسمی دولت درخواهند آمد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexo8f.jh8foi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما