چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 77997
منبع : خبرگزاری تسنیم

ذوالنور: برخی در لباس مسئولیت پادوی دشمن هستند؛ هنوز آرایش جنگ اقتصادی نگرفته‌ایم

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در لباس مسئولیت پادویی دشمن را می‌کنند گفت: آقایان از جنگ اقتصادی حرف می‌زنند اما هنوز کسی این جنگ را باور نکرده و ما هنوز آرایش درست را نگرفته‌ایم.
ذوالنور: برخی در لباس مسئولیت پادوی دشمن هستند؛ هنوز آرایش جنگ اقتصادی نگرفته‌ایم
ذوالنور: برخی در لباس مسئولیت پادوی دشمن هستند؛ هنوز آرایش جنگ اقتصادی نگرفته‌ایم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر دانشگاه صنعتی قم با تأکید بر اینکه عشق امام و ولایت رمز پیروزی است اظهار داشت: در جنگ تحمیلی چیزی که دشمن را شکست داد اعتقاد بود و امروز هم در جنگ اقتصادی ما اگر بخواهیم به پیروزی برسیم نیاز به این اعتقاد داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: آقایان از جنگ اقتصادی حرف می‌زنند اما هنوز کسی این جنگ را باور نکرده است، ما هنوز آرایش درست را نگرفته‌ایم، باید از خودمان بپرسیم که چند لایه دفاعی داشتیم که بیگانه نفوذ نکند و خطوط‌مان را چطور چیده بودیم.

به گفته وی باید خودمان را مورد پرسش قرار دهیم که آیا ما در مقابل نفوذ سیاسی، فرهنگی و اعتقادی دشمن مرزهای محکم داشتیم  یا بعضی در لباس مسئولیت پادوی دشمن شدند که نفوذ را حاکم کنند.

ذوالنور با انتقاد از وجود قاچاق دوطرفه در کشور ابراز کرد: در جنگ تحمیلی رزمنده می‌جنگید تا مردم سالم بمانند، اما در این جنگ اقتصادی کسانی که باید بجنگند خودشان پول‌هایی میل کرده تا مردم نابود شوند، تدارکاتچی‌های این جنگ دارند تدارک جنگ را نابود کرده تا رزمنده از گرسنگی بمیرد و این آرایش جنگ اقتصادی نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ما نیاز به همان روحیه‌ها و اعتقادات زمان جنگ داریم، تصریح کرد: کاری با چپ  و راست و جناح‌ها نداریم، نه فساد و نه روحیه مبارزه با جهاد مختص یک جناح نیست. تا بلای فراگیری که امروز گریبان همه را گرفته است از بین نرود ما از این مشکلات رها نخواهیم شد وگرنه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در کشور مشکل لاینحل نداریم.

وی با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: بعد از عملیات ثامن‌الائمه(ع) که به فرموده امام خمینی(ره) فتح‌الفتوح و طریق‌القدس بود، عملیات فتح المبین را در روز نخست فروردین سال 61 انجام دادیم و 41 روز بعد شروع عملیات بیت‌المقدس بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی عملیات فتح‌المبین انجام شد دشمن احساس خطر کرد، احساس کرد که خرمشهر و به‌تبع آن بصره هم در خطر است خاک‌ریزهای دفاعی، استحکامات دفاعی و میدان مین را بعد از عملیات فتح‌المبین ایجاد کرد چون نگران از دست دادن خرمشهر بود.

وی با بیان اینکه دشمن به‌هیچ‌وجه تصور نمی‌کرد که بصره را بتوان آزاد کرد، خاطرنشان کرد: دشمن متحیر ماند که چطور مدتی که بنی‌صدر در کشور بود هیچ اتفاقی نیفتاد و بلافاصله بعد از اینکه بنی‌صدر رفت چند رشته عملیات‌های کوچک و عملیات بزرگ فتح‌المبین صورت گرفت  و برای نخستی بار مزه گرفتن غنیمت‌های جنگ و توپخانه را در این عملیات احساس کردیم.

ذوالنور تصریح کرد: تانک، نفربر، خودروهای زرهی همه در این عملیات غنیمت گرفته شد و اینجا بود که دشمن از این زمان به خط آتش‌بس وارد شد، هیچ‌وقت دشمن از صلح حرف نزد و صرفاً از آتش‌بس صحبت می‌شد، در آتش‌بس هم هیچ تضمینی وجود ندارد که منجر به صلح شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن برای سست کردن ما پیشنهاد آتش‌بس دادند، تصریح کرد: آتش‌بس یعنی هر کسی همان‌جا هست بماند، در صورتی‌که هزاران روستای ما و ده‌ها هزار کیلومتر در اشغال دشمن بود و ما نمی‌توانستیم صبر کنیم که خاکمان در اشغال دشمن بماند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciy3ay.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما