چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 78004
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه‌ریزی برای الکترونیکی‌کردن موضوعات مرتبط با فرآیندهای ملک و ساختمان

قم نيوز : رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم با اشاره به روند الکترونیکی سازی خدمات شهرسازی شهرداری گفت: کارهای زیادی کارهای نرم‌افزاری در این بخش انجام شده اما بخشی که در حوزه الکترونیکی سازی مهم است مسائل حقوقی بوده و در حوزه فنی مشکل زیادی وجود ندارد.
برنامه‌ریزی برای الکترونیکی‌کردن موضوعات مرتبط با فرآیندهای ملک و ساختمان
برنامه‌ریزی برای الکترونیکی‌کردن موضوعات مرتبط با فرآیندهای ملک و ساختمان
به گزارش قم نیوز کوروش محمدحسینی  اقدامات الکترونیکی سازی در زمینه معماری وشهرسازی را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از بخش‌های مورد نیاز مردم در حوزه ساخت و ساز و املاک است؛ طبق آمار تعداد درخواست‌های حوزه مرتبط با موضوعات شهرسازی زیاد نیست اما از نظر مالی حجم عمده درآمدی را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۵۰ درخواست در حوزه شهرسازی در شهرداری قم دریافت می‌شود تصریح کرد: برنامه‌ریزی داریم تا با توجه به مسیر طولانی فعالیت‌های شهرسازی بهینه‌سازی فرآیند را انجام داده و کوتاه کنیم و در گام دوم الکترونیکی‌کردن موضوعات مرتبط با فرآیندهای ملک و ساختمان را انجام دهیم.

محمدحسینی با تاکید بر اینکه شهرداری سال‌های زیادی است که الکترونیکی کردن فرآیندهای ملک و ساختمان را در دستور کار دارد گفت: این کار در شهرداری بسیار پیچیده است، سالیان زیادی کارهای نرم‌افزاری در این بخش انجام شده اما بخشی که در حوزه الکترونیکی سازی مهم است مسائل حقوقی بوده و در حوزه فنی مشکل زیادی وجود ندارد.

وی ادامه داد: اخذ مجوزها برای تایید مراحل فعالیت الکترونیکی سازی فرآیندها با معاونت شهرسازی در حال پیگیری است که سعی داریم به زودی محقق کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5uay.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما