پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 78028
منبع : خبرگزاری فارس

پل طغرود در محور قم – جعفریه افتتاح شد

قم نيوز : رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌ها اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: با هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیارد ریال، پل 60 متری طغرود واقع در محور قم – جعفریه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار گرفت.
پل طغرود در محور قم – جعفریه افتتاح شد
پل طغرود در محور قم – جعفریه افتتاح شد
به گزارش قم نیوز عباس شکوری اظهار کرد: طرح احداث پل طغرود از خرداد ماه سال گذشته به صورت رسمی عملیاتی شد.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک چشمگیر این محور که غالبا معبر خودروهای باری نیمه سنگین است طرح احداث و توسعه ابنیه آن در اولویت اقدامات این اداره قراردارد .

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌ها اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: از طرفی به دلیل واقع شدن این محور در اراضی کشاورزی بخش جعفریه استان قم که تردد ادوات و دام‌های روستاییان را در پی دارد ضرورت رفع نقاط پر تصادف این محور را دوچندان می‌کرد.

شکوری با بیان اینکه منابع مالی طرح احداث پل طغرود از محل اعتبارات رفع نقاط پر حادثه راه تامین شده است، ابراز کرد: احداث و بهره‌برداری این پل نقشی چشمگیر در کاهش حوادث جاده‌ای محور قم - جعفریه داشته باشد.

وی هزینه اجرایی طرح احداث پل طغرود را بالغ بر 25 میلیارد دانست و افزود: نوسانات قیمت مصالح در بازار موجب تاخیر در اجرا و عدم تکمیل پروژه دربازه زمانی اعلامی شد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌ها اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده هم اینک پروژه احداث پل طغرود با 90 درصد پیشرفت فیزیکی درآستانه بهره برداری قرار گرفته است .

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcev78f.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما