جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 78047
منبع : خبرگزاری فارس

نايب‌قهرمانی ووشوكار قمی در انتخابی تيم ملی/ اكبری مقدم مسافر برونئی شد

قم نيوز : ووشوكار جوان استان قم با درخشش در پيكارهاي انتخابي تيم ملي ووشو جوانان ايران ضمن كسب مقام نايب‌قهرماني به اردوي تيم اعزامي به رقابت‌هاي 2019 قهرماني آسيا دعوت شد.
نايب‌قهرمانی ووشوكار قمی در انتخابی تيم ملی/ اكبری مقدم مسافر برونئی شد
نايب‌قهرمانی ووشوكار قمی در انتخابی تيم ملی/ اكبری مقدم مسافر برونئی شد
به گزارش قم نیوز مهدی اکبری‌مقدم و محمدمهدی عبدالملکی دو ووشوکار استان قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بودند، پیکارهایی که در تهران به انجام رسید و اکبری‌مقدم در بخش ساندا رده سنی جوانان به میدان رفت تا در صورت کسب موفقیت مسافر رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۹ شود، ضمن اینکه محمدمهدی عبدالملکی در بخش تالو یا اجرای فرم رده سنی نونهالان با حریفان خود رقابت کرد.

نایب‌قهرمانی ووشوکار قم در وزن منهای 56 کیلوگرم

در جریان این دوره از پیکارهای انتخابی تیم ملی ووشو جوانان ایران، مهدی اکبری‌مقدم ووشوکار مستعد و آینده‌دار قم با پیروزی برابر رقبای خود به دیدار نهایی وزن منهای 56 کیلوگرم صعود کرد که در این مرحله برابر حریفی از اردبیل به نام محمدرضا صحرایی نتیجه را واگذار کرد و نایب‌قهرمان شد.

اعزام تیم ملی ووشو به مسابقات آسیایی در برونئی

با پایان این دوره از رقابت‌های انتخابی، بلافاصله نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشوی جوانان ایران برای حضور موفق و پرقدرت در مسابقات 2019 قهرمانی آسیا با حضور 36 ووشوکار تشکیل شد، تا تیم ملی روزهای 25 مرداد تا دوم شهریور ماه برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا در کشور برونئی به میدان برود.

تشکیل اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان تا هفتم خرداد ماه

در اردوی تیم ملی، پسران تالوکار رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور دارند، ضمن اینکه در بخش ساندا نیز مبارزات در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود و ملی‌پوشان تا هفتم‌ خرداد ماه تمرینات و انتخابی‌ها را در آکادمی فدراسیون ووشو در تهران پیگیری می‌کنند.

رقابت سانداکار قم با حریف اردبیلی برای سهمیه تیم ملی

در شرایطی که سرمربیگری ملی‌پوشان را امیر اوجاقی و مربیگری آنها را علی شیرآقایی و عباس شیبک بر عهده دارند، اردوی تیم ساندای نوجوانان ایران با حضور ووشوکاران اوزان منهای 42، 45، 48، 52 و 56 کیلوگرم تشکیل شده، ضمن اینکه جوانان سانداکار در اوزان منهای 48، 52، 56، 60، 65، 70، 75 و 80 کیلوگرم به اردو رفته‌اند، در شرایطی که مهدی اکبری‌مقدم ووشوکار جوان قم در وزن منهای 56 کیلوگرم برای رسیدن به سهمیه تیم اعزامی به رقابت‌های 2019 قهرمانی آسیا باید حریف سرسخت اردبیلی خود یعنی محمدرضا صحرایی را از پیش‌رو بردارد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcfexde.w6dcjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما