جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 78049
منبع : خبرگزاری تسنیم

«صبر و تقوا» بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر دشمنان است

قم نيوز : استاد حوزه و دانشگاه گفت با اشاره به آیه‌ای از سوره آل‌عمران گفت: ای مردم اگر اهل صبر و تقوا باشید و در صورتی‌ که دشمن با تهدید و شدت به سمت شما بیاید هیچ غلطی نمی‌کند چون خدا به شما امداد می‌کند.
«صبر و تقوا» بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر دشمنان است
«صبر و تقوا» بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر دشمنان است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا مستشاری در برنامه سحرگهان حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: اگر انسان اهل توبه باشد و در قلب و عمل توبه واقعی کند خداوند به وی کمک می‌کند.

وی با اشاره به آیه 52 سوره هود افزود: استغفار کرده و به‌سوی خدا بروید و عمل‌تان برای رضای الهی باشد و اگر توبه کردید خداوند باران رحمت الهی را برای شما می‌فرستد و قدرت شما را زیاد می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد قم تصریح کرد: اعمال انسان باید نشان دهد از خدا می‌ترسد و تقوا داشته دارد، خدا به‌صورت‌های مختلف انسان را کمک کرده و امدادهای الهی خود را برای کمک می‌فرستد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آیه‌ای از سوره آل‌عمران تصریح کرد: ای مردم اگر اهل صبر و تقوا باشید و در صورتی‌ که دشمن با تهدید و شدت به سمت شما بیاید هیچ غلطی نمی‌کند چون خدا به شما امداد می‌کند.


مستشاری ادامه داد: غیر از موضوع استغفار و تقوا موضوع استقامت و صبر بسیار مهم است و نباید انتظار داشته باشیم که مقامات شهدای جنگ بدر و احد را به ما بدهند ولی هیچ سختی را متحمل نشویم.

وی بیان کرد: اگر انسان عملی انجام دهد و نصرت خدا دیر برسد، نباید مأیوس شود چون خدا به‌وقت خود به انسان کمک می‌کند و باید صبر و تحمل داشته باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد قم خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید خدا شما را یاری کند اهل عمل به دستورات الهی باشید، متأسفانه بعضی‌ها دنبال حق‌پوشانی و طغیان می‌روند، اگر بخواهیم دست مدد الهی ما را یاری کند باید در مسیر رضای الهی گام برداریم.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdchwvnq.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما