جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 78054
منبع : خبرگزاری فارس

14 هزار سالمند زیرپوشش خدمات کمیته امداد قم هستند

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه ١٤ هزار سالمند زیرپوشش كميته امداد قرار دارند گفت: در سال گذشته بيش از ٥ هزار وام قرض الحسنه در اختیار افراد زیرپوشش کمیته امداد قرار گرفته است.
14 هزار سالمند زیرپوشش خدمات کمیته امداد قم هستند
14 هزار سالمند زیرپوشش خدمات کمیته امداد قم هستند
به گزارش قم نیوز علی اکبر میرشکار در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها است اظهار کرد: خدمات ما مقطعی است تا از ماندن افراد زیر پوشش جلوگیری شود البته این مسئله شامل سالمندان و از کارافتادگان نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته بیش از ١١٩ میلیارد تومان هزینه شده که این رقم غیر از وام کارگشایی است تصریح کرد: سال گذشته مردم قم بیش از ٤٧ میلیارد تومان به نیازمندان کمیته امداد کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از خریداری ١١٤ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در قم خبر داد و افزود: تهیه ٩٣٢ مورد جهیزیه، شناسایی و ارائه یارانه به هزار و ٢٠٠ کودک زیر ٦ سال دارای مشکل سوء تغذیه، تامین ٨٠٠ مسکن، اختصاص 28 میلیارد تومان وام اشتغال به بیش از هزار نفر و هزینه کردن ١٤ میلیارد تومان برای درمان مددجویان از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه ١٤ هزار سالمند زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند بیان کرد: در سال گذشته بیش از ٥ هزار وام قرض الحسنه در اختیار افراد زیرپوشش کمیته امداد قرار گرفته است.

میرشکار ادامه داد: در حال حاضر 4 هزار نفر دانش آموز و 600 دانشجو زیرپوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.

وی با بیان اینکه در بحث سیل مردم ٣.٢ میلیارد تومان کمک‌های خود را به کمیته امداد اهدا کردند خاطرنشان کرد: در فضای مجازی تبلیغاتی علیه کمیته امداد می‌شود که پول‌ها به کشورهای دیگر ارسال می شود که این مسائل غیرواقعی است و تمام کمک‌های هر استان در همان استان هزینه می شود و کلیه هزینه‌ها از محل درآمدها و کمک‌ها است و یک ریال از درآمدها صرف هزینه‌های داخلی کمیته امداد نمی شود.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcdoz05.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما