يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 78105
منبع : خبرگزاری تسنیم

محبت به امیرالمؤمنین(ع) آثار عبادت را ارتقاء می‌بخشد

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آثار و برکات حرکت در مسیر اهل‌بیت(ع) گفت: کسی که ولایت امام علی(ع) را بپذیرد و محبت امام(ع) در دلش باشد اثر نماز، روزه و عباداتش بیشتر می‌شود.
محبت به امیرالمؤمنین(ع) آثار عبادت را ارتقاء می‌بخشد
محبت به امیرالمؤمنین(ع) آثار عبادت را ارتقاء می‌بخشد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ ظهیری در برنامه سحرگهان حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: پیامبر(ص) فرمود علی جان من است،کسانی که ماجرای غدیر و ولایت امیرالمؤمنین(ع) را مورد تأکید قراردادند در کنار امام علی(ع) کسب نور کردند.

وی با تأکید بر اینکه محبت به امیرالمؤمنین(ع) بسیار ارزشمند است افزود: هر عبادتی در عالم یک اثر به همراه دارد، اثری که حج دارد نماز ندارد و محبت به امیرالمؤمنین(ع) عبادتی است که همه آثار عبادات در آن وجود دارد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: ذکر امام علی(ع) عبادت است و جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد، آیات الهی زیادی درباره انفاق داریم و تأکید زیادی به آن شده و یکی از آثار انفاق ریشه‌کنی فقر است.

ظهیری با اشاره به آثار و برکات حرکت در مسیر اهل بیت(ع) تصریح کرد: کسی که ولایت امام علی(ع) را بپذیرد و محبت امام(ع) در دلش باشد اثر نماز، روزه و عباداتش بیشتر می شود.
وی خاطرنشان کرد:محبت امام علی(ع) کمبود عبادات ما را جبران می‌کند، خدا به عبادات امیرالمومنین(ع) به عنوان نعمت خود نگاه کرده است.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcam6n0.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما