يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 78107
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)عنوان کرد

خدمت از جنس فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس ،جاودان خواهدبود

قم نيوز : سردار شاهچراغی گفت:اگر جنس خدمت از نوع فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و برای کسب رضای الهی باشد،این نوع خدمت، عزت آفرین و ماندگار و جاودان خواهد بود.
خدمت از جنس فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس ،جاودان خواهدبود
خدمت از جنس فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس ،جاودان خواهدبود
به گزارش قم نیوز سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)طی سخنانی در آیین گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی که در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان برگزار شد،گفت: پاسداشت رویداد‌های حماسی فرصتی برای یادآوری آن مناسبت‌های بزرگ و زمینه‌ای برای بهره مندی از ظرفیت‌های آن برای ارتقاء و تعالی و بالندگی است.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی کشور ما با نقش آفرینی‌های اثربخش خود همواره بیت المقدس‌های دیگری می‌آفرینند و در عرصه‌های مختلف با هدایت‌های حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس سرچشمه جوشان و جلوه گاه درخشان خصلت‌های ارزشمند انسانی است، افزود: این روز‌ها هر چند به مناسبت عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، با نام «مقاومت» عجین شده است، اما قدم به قدم هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده عرصه‌های مقاومت و میدانی برای عظمت انقلاب و رهبری و مردم همیشه در صحنه بود.

وی یادآورشد: همه ما بخصوص کسانی که در مسند مسئولیت قرار دارند باید قدر مردمی را که در تمام عرصه‌های مورد نیاز نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... حضور جهادی دارند و به کشور خدمت می‌کنند، بدانند.

شاهچراغی با اشاره به مشکلات موجود در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و ... تاکید کرد: این مشکلات به خاطر این است که کار‌ها از جنس دفاع مقدس نیست؛ اگر جنس خدمت از نوع فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و برای کسب رضای الهی باشد، این نوع خدمت، عزت آفرین و ماندگار و جاودان خواهد بود.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdccmsqm.2bq4x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما