يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 78109
منبع : خبرگزاری فارس

دانش‌آموز فوتساليست قم در مسابقات 2019 قهرماني آسيا

قم نيوز : مسؤول انجمن فوتسال آموزش و پرورش استان قم از انتخاب دانش‌آموز فوتساليست قم براي همراهي نماينده كشورمان در مسابقات 2019 قهرماني فوتسال دانش‌آموزان آسيا خبر داد.
دانش‌آموز فوتساليست قم در مسابقات 2019 قهرماني آسيا
دانش‌آموز فوتساليست قم در مسابقات 2019 قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز سعید توسلی اظهار کرد: محمدمعین میرزاحسینی یکی از استعدادها و نخبه‌های آینده‌دار فوتسال دانش‌آموزی قم است که از ناحیه سه آموزش و پرورش قم به اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم منتخب فوتسال دانش‌آموزی کشورمان برای اعزام به رقابت‌های آسیایی دعوت شده است.

توسلی: قهرمان ایران به مسابقات آسیایی می‌رود

وی با بیان اینکه تیم تبریز به عنوان قهرمان مسابقات مدارس کشور نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی 2019 محسوب می‌شود، اضافه کرد: شیوه برگزاری رقابت‌های دانش‌آموزی به این شکل است که ابتدا رقابت‌ها بین نواحی هر استان به انجام می‌رسد، سپس تیم قهرمان هر ناحیه به رقابت‌های استانی راه می‌یابد و از بین آنها تیم قهرمان استان انتخاب می‌شود.

مسوول انجمن فوتسال آموزش و پرورش استان قم ابراز کرد: سپس با حضور تیم قهرمان هر استان رقابت‌های کشوری برگزار می‌شود و تیم قهرمان نماینده ایران در مسابقات برون‌مرزی می‌شود که بر این اساس امسال تیم آذربایجانی‌شرقی نماینده ایران در بازی‌های 2019 فوتسال دانش‌آموزان آسیا به شمار می‌رود.

سابقه لیگ برتری دانش‌آموز فوتسالیست قم

وی یاد آور شد: محمدمعین میرزاحسینی یکی از استعدادهای خوش‌آتیه فوتسال قم است که قطعا در سال‌های آینده از وی بیشتر خواهیم شنید، این فوتسالیست نخبه با دعوت مربیان تیم تبریز در اردوی این تیم حضور می‌یابد تا ان‌شاءالله با انگیزه بالایی که از خود ارائه می‌کند، نماینده قم در رقابت‌های آسیایی باشد.

توسلی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین‌بار در بخش دانش‌آموزی برگزار می‌شود، عنوان کرد: با برگزاری جلسه هماهنگی اعزام تیم ایران به رقابت‌های فوتسال ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا، نخستین دوره این بازی‌ها سوم تا یازدهم شهریور ماه در کشور تایلند به انجام خواهد رسید و معین میرزاحسینی که سابقه عضویت تیم سوهان محمدسیما قم در فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را دارد، تیم منتخب ایران را همراهی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قم سرشار از استعدادهای فوتسال است، تصریح کرد: قم با توجه به ظرفیت بالایی که در این رشته دارد قطعا در سال آینده می‌تواند با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور، سهمیه اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی را کسب کرده و با تمام نخبه‌های بومی خود یک افتخار بزرگ برای ورزش قم و آموزش و پرورش رقم بزند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdceoz8f.jh8v7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما