يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 78112
منبع : خبرگزاری فارس

دختران و پسران تكواندوكار قم در ليگ نوجوانان ايران

قم نيوز : تيم‌هاي دختران و پسران هیأت تكواندو استان قم تابستان امسال در دوره جديد ليگ‌هاي تكواندو نوجوانان باشگاه‌هاي كشور برابر حريفان خود به ميدان مي‌روند.
دختران و پسران تكواندوكار قم در ليگ نوجوانان ايران
دختران و پسران تكواندوكار قم در ليگ نوجوانان ايران
به گزارش قم نیوز قم که به واسطه برخورداری از مربیان مجرّب و با دانش و همچنین پرورش استعدادها و نخبه‌ها، همواره در رده‌های سنی پایه یکی از استان‌های سازنده تکواندو ایران بوده، امسال بهترین‌های خود در دو بخش دختران و پسران را به لیگ‌ نوجوانان باشگاه‌های کشور معرفی می‌کند.

این در شرایطی است که سازمان لیگ فدراسیون تکواندو روز بیستم خرداد ماه را به عنوان آخرین روز فرصت ثبت‌نام تیم‌های تمام استان‌ها برای حضور در فصل 1398 لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور در هر دو بخش دختران و پسران در نظر گرفته و قمی‌ها علاوه بر اعلام حضور، در تدارک بستن تیمی قوی برای این لیگ هستند.

امسال نیز مسابقات لیگ نوجوانان تکواندو ایران با تصمیم فدراسیون تکواندو با عنوان جام آینده‌سازان المپیک برگزار می‌شود و دختران و پسران تکواندوکار در روزهای منتهی به تابستان سال 98 رقابت خود را آغاز می‌کنند، لیگی که در آن تنها متولدین یازدهم دی ماه سال 1381 تا دهم دی ماه سال 1384 امکان حضور دارند.

رقابت‌های لیگ تکواندو دختران نوجوان ایران در اوزان 42، 44، 46، 49، 52، 55، 59، 63، 68 و به اضافه 68 کیلوگرم برگزار می‌شود و پسران تکواندوکار نیز برای امتیازات و رتبه‌های برتر اوزان 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و مثبت 78 کیلوگرم برابر رقبا به میدان می‌روند.

یکی از اقدامات ارزشمند فدراسیون تکواندو برگزاری همزمان رقابت‌های قرآنی در کنار رقابت روی شیاپچانگ است و بر این اساس هر یک از تیم‌های شرکت کننده در فصل 1398 لیگ نوجوانان دختر و پسر ایران می‌توانند نسبت به معرفی یک نماینده قرآنی به عنوان قاری در هر هفته اقدام کنند به شرط اینکه دارای کمربند قرمز به بالا باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در پایان این دوره از مسابقات به نفرات اول تا سوم مدال، حکم و جایزه اهداء می‌شود، ضمن اینکه تیم‌های دارای نفرات اول تا سوم مسابقات قرآنی به ترتیب سه، دو و یک امتیاز در مجموع رده‌بندی تیمی بیشتر دریافت می‌کنند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcirzay.t1avz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما