يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 78124
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاري دوره B فوتبال و مربيگري سطح یک فوتسال ایران در قم

قم نيوز : مسوول كميته آموزش هیأت فوتبال استان قم از برگزاري دوره مربيگري سطح يك فوتسال ايران و همچنين دوره مربيگري B فوتبال در قم خبر داد.
برگزاري دوره B فوتبال و مربيگري سطح یک فوتسال ایران در قم
برگزاري دوره B فوتبال و مربيگري سطح یک فوتسال ایران در قم
به گزارش قم نیوز اکبر روح‌پرور امروز اظهار کرد: دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران با پیگیری‌های کمیته آموزش هیأت فوتبال دهم مرداد ماه امسال برگزار می‌شود و مربیان واجد شرایط حضور در این دوره تا پانزدهم تیر‌ماه برای ثبت‌نام، واریز هزینه دوره و کسب اطلاعات بیشتر به کمیته آموزش مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر برنامه این کمیته در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان فوتبال در استان قم ویژه مربیان دارای مدرک C فوتبال اختصاص دارد، زیرا برای این مربیان دوره B مربیگری در تابستان سال جاری برنامه‌ریزی شده و آن را احتمالا اواخر تیر یا اوایل مرداد ماه برگزار خواهیم کرد.

مسوول کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم تصریح کرد: مربیانی که دوره C ایران را در تابستان سال 1397 با تدریس عباس رحمانی و اکبر روح‌پرور پشت‌سر گذاشته‌اند واجد شرایط حضور در دوره مربیگری B هستند و ثبت‌نام از این مربیان فقط تا پایان ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی همچنین به برنامه‌ریزی این کمیته برای برگزاری دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه «گرسروتز» اشاره و ابراز کرد: دوره آموزشی فوتبال پایه برای برگزاری در همین ماه برنامه‌ریزی شده و یکی از دوره‌های ضروری تمامی مربیان به ویژه مربیان شاغل در مدارس فوتبال و پایه به منظور ارتقاء دانش‌ آنها محسوب می‌شود.

روح‌پرور یاد آور شد: با توجه به ثبت سامانه‌ای دوره‌ها و اسامی در بانک اطلاعات فدراسیون فوتبال، به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی در ارتقاء مدارک، مربیان عزیز باید برنامه‌ریزی لازم را به منظور شرکت در دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه انجام دهند، ضمنا یکی از شروط اصلی تائید و همکاری مربیان در مدارس فوتبال تابستان امسال و ادامه آن، شرکت در این دوره است.

مسوول کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام و اعلام آمادگی مربیان علاقمند به حضور در دوره دانش‌افزایی فوتبال پایه تا پانزدهم خرداد ماه است، در پایان اظهار کرد: هدف ما از تلاش برای ارتقاء دانش مربیان، پرورش صحیح استعدادهای فوتبال و در نهایت تحول در فوتبال قم است که امیدوارم به آن برسیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba8bz.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما