سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : 78152
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری: مسئولان و دولت‌مردان در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات پیش‌گام باشند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه خداوند در قرآن کریم تأکید کرد ای مسلمانان به پیامبر(ص) تکیه کنید، گفت: مسئولان و دولت‌مردان باید در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات پیش‌گام باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری: مسئولان و دولت‌مردان در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات پیش‌گام باشند
عضو مجلس خبرگان رهبری: مسئولان و دولت‌مردان در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات پیش‌گام باشند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: ای مؤمنین به یادآورید آن روزی که سپاه دشمن به‌سوی شما آمد و ما به‌وسیله بادهای خود به مقابله با آن‌ها پرداختیم.

وی بابیان اینکه خداوند در قرآن کریم تأکید کرد ای مسلمانان به پیامبر(ص) تکیه کنید،افزود: پیامبری که در سختی‌ها در صف اول قرار داشت، مسئولین و دولت‌مردان باید در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات پیش‌گام باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند 40 سال است جبهه دشمن با هر کار ممکن همانند جنگ و تحریم سخت‌ترین اقدامات را علیه ایران انجام داد ولی علم و پیشرفت و عظمت ملت ایران روزافزون است.

مفسر قرآن کریم عنوان کرد: اگر کسانی با تحلیل‌های سست پالس‌های شکست‌پذیر را به دشمن بدهند سبب می‌شود دشمن امیدوار شود ولی اگر روحیه مقاومت و صلابت را مشاهده کردند دشمن ناامید شده و فرار را برقرار ترجیح می‌دهد.

حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به آیه 23 سوره احزاب تصریح کرد: برخی از مؤمنین به وعده و عهدی که باخدا بستند تثبیت کرده و تا پای جان بر عهد خود ایستادند برخی دیگر نیز شهید شدند و برخی ایستادند و منتظر ماندند و تغییر نکردند.

وی خاطرنشان کرد: امیرالمومنین(ع) فرمود به خدا منتظر شهادت هستم، به خدا قسم پسر ابیطالب از طفلی که به سینه مادر علاقه دارد به مرگ علاقه اش بیشتر است، همانند امروز امام علی(ع) به آرزوش رسید و  شهید شد.

انتهای پیام/  113
https://qomnews.ir/vdccisqm.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما