سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 78153
منبع : خبرگزاری ايرنا

سوگواری آیت الله وحید خراسانی در سالروز شهادت امام علی(ع)

قم نيوز :  آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید، عصر دوشنبه در سالروز شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع) همراه مردم عزادار شهر مقدس قم تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) عزاداری و سوگواری کرد.
سوگواری آیت الله وحید خراسانی در سالروز شهادت امام علی(ع)
سوگواری آیت الله وحید خراسانی در سالروز شهادت امام علی(ع)
به گزارش قم نیوز در مراسم عزاداری سالروز شهادت مولای متقیان امام علی(ع) که بهرام سرمست استاندار و جمعی از مسئولان استان قم نیز حضور داشتند، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ شهادت آن امام همام(ع) نوحه سرایی کردند.

عاشقان خاندان رسول گرامی اسلام(ص) نیز با پیوستن به دسته های عزاداری همراه این مراجع تقلید از خیابان شهدا به سمت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) حرکت کردند و در این مصیبت بزرگ بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

پیاده روی و عزاداری تعدادی از مراجع عظام تقلید، سنتی چند ساله است که در سالروز شهادت حضرت علی(ع) در شهر مقدس قم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، آیین های عزاداری در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مسجدها، بقاع متبرک امامزادگان(ع)، تکیه ها و حسینیه های سراسر استان، دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و بیوت مراجع تقلید برگزار شد و خطیبان در رابطه با سیره و زندگانی امام علی(ع) سخنرانی و بر پیروی از مکتب اهل بیت(ع) تاکید کردند و مداحان در سوگ آن حضرت به مرثیه سرایی پرداختند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcdsf05.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما