يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 78339
منبع : خبرگزاری فارس

بیش از ۹۰ درصد فضای سبز قم دارای آبیاری قطره ای است

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بالای ۹۰ درصد فضای سبز شهری قم دارای خطوط لوله کشی و آبیاری قطره‌ای و تحت فشار هستند.
بیش از ۹۰ درصد فضای سبز قم دارای آبیاری قطره ای است
بیش از ۹۰ درصد فضای سبز قم دارای آبیاری قطره ای است
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با تاکید بر اینکه بالای ۹۰ درصد فضای سبز شهری قم دارای خطوط لوله کشی و آبیاری قطره‌ای و تحت فشار هستند اظهار کرد: البته در برخی قسمت‌ها به دلیل ترکیدگی لوله در پی فشار آب و بندکشی نامناسب جداول آب رها می‌شود که در این راستا تیم عملیات و نظارت سازمان در شهر فعال است و شناسایی این محل‌هایی که هدررفت آب وجود دارد را انجام می دهند.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای اطلاع‌رسانی نقاط دچار هدررفت آب در فضای سبز شهری تصریح کرد: شهروندان در صورتی که مشکلات آبیاری فضای سبز را با سامانه ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند نیروهای سازمان پارک‌ها به سرعت نسبت به رفع مشکل این بخش‌ها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از ابتدای خرداد تا پایان شهریور براساس بحث بهره‌وری آبیاری شبانه انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در طول شب اکثر عرصه‌های فضای سبز که توسط پیمانکاران فضای سبز نگهداری می‌شود با حضور تیم‌های نظارتی وضعیت آبیاری و نگهداری فضای سبز بررسی می‌شود و اگر مشکلی باشد پیمانکاران جریمه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته رفع عیب بسیاری از بخش‌های فضای سبز صورت گرفت افزود: در تمامی عرصه‌ها نظارت شبانه در زمان آبیاری وجود دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjhtea.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما