دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب : 78372
منبع : خبرگزاری تسنیم

اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود

قم نيوز : معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) از برگزاری اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام با حضور تولیت‌های این اماکن مقدس همزمان با دهه کرامت خبر داد.
اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود
اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مهدی احمدی در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در سالن جلسات حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اقدامات کارگروه محتوایی و فرهنگی این شورا و نقش آن در تعیین شعار سال و روزهای دهه کرامت اظهار داشت: عناوین مختلفی مانند رونق تولید، جایگاه ولایت‌فقیه،بیانیه گام دوم انقلاب، حجاب و عفاف و غیره در نام‌گذاری روزهای دهه کرامت موردتوجه قرار گرفته است.

وی در تشریح برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ایام دهه کرامت تصریح کرد: برپایی نمایشگاه بهشت بانو، رونمایی از آثار آستان مقدس، برگزاری پویش کتاب‌خوانی و تجلیل از قرآن آموختگان از برنامه آستان کریمه اهل‌بیت(س) در دهه کرامت است.

 معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) آغازگر برنامه‌های دهه کرامت را اعزام کاروان سفیران کریمه به استان‌های مختلف دانست و افزود: اجتماع بزرگ هیئات مذهبی در استان قم در این ایام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شعر فاطمی در ایام دهه کرامت خاطرنشان کرد: برای نخستین بار کنگره ملی شعر فاطمی با حضور شاعران برجسته از ایران و کشورهای دیگر برگزار می‌شود.

احمدی با تأکید بر برگزاری همایش بزرگ دختران آفتاب همزمان با دهه کرامت، ابراز کرد: در 10 بوستان شهر قم در ایام دهه کرامت برنامه‌های جشن این دهه برپا می‌شود، همچنین اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام با حضور تولیت این اماکن مقدس در قم برگزار می‌شود.

وی از اعزام کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(س) به کشورهای مختلف خبر داد و گفت: جشنواره مردمی دهه کرامت در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود، همچنین همایش دختران آفتاب در کنار ایستگاه‌های کریمانه در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

قرائت زیارت امین الله در مساجد کشور

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه(س) نیز در این جلسه با بیان اینکه شعار دهه کرامت امسال با نظر اعضای شورای هماهنگی این دهه انتخاب‌شده است، اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل‌بیت(س) آیین افتتاحیه جشنواره مردمی کرامت و جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور با بیان اینکه همزمان با 15 تیرماه اقلام ضروری برای مناطق محروم و سیل‌زده جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: همزمان با روز 16 تیرماه تخفیف‌های ویژه‌ای توسط اصناف به مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای سالروز میلاد حضرت احمد بن شاهچراغ(ع) تصریح کرد: مراسم قرائت زیارت امین‌الله در مساجد و زیارتگاه‌های سراسر کشور در روز 19 تیرماه برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه(س) ادامه داد: برای روز ملی حجاب و عفاف همایش‌های در استان‌های مختلف کشور همراه با ایستگاه‌های کریمانه برگزار می‌شود

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxw9u.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما