سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 78413
منبع : خبرگزاری فارس

آماده‌سازی پارکینگ‌های مرکز شهر برای خدمت‌رسانی به زائرین

قم نيوز : سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: سه پارکینگ شرقی با ظرفیت ۱۴۲۰ خودرو، زائر ۲۲۰۰ خودرو و بهار با ۸۰۰ خودرو بیشترین ظرفیت محدوده اطراف حرم مطهر را دارند و پارکینگ مصلی و کوچه شهید کاظمی هم آماده شده تا در صورت نیاز در اختیار مردم قرار گیرد.
آماده‌سازی پارکینگ‌های مرکز شهر برای خدمت‌رسانی به زائرین
آماده‌سازی پارکینگ‌های مرکز شهر برای خدمت‌رسانی به زائرین
به گزارش قم نیوز علی نیک با اشاره به آماده سازی پارکینگ‌های شهر برای خدمات‌رسانی به زائرین و همشهریان در تعطیلات پیش رو اظهار کرد: پارکینگ‌های شهر بخصوص در هسته مرکزی شهر به طور کامل آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه پرسنل اداری سازمان نیز در حالت آماده باش هستند افزود: به پیمانکاران ابلاغ کردیم که با حداکثر ظرفیت کار کنند و ۳۰ درصد نیز به تعداد نیروها اضافه کنند تا در روند خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد نشود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به آماده‌سازی و فعال‌سازی پله‌برقی های موجود در هسته مرکزی شهر برای استفاده زائرین تصریح کرد: پله‌برقی‌ها تا زمانی که مسافر هست باید فعال باشند و خدمات رسانی به مردم داشته باشند.

وی بابیان اینکه گشت و بازرسی شهری در نقاط مختلف شهر در این ایام انجام می‌شود خاطرنشان کرد: سه پارکینگ شرقی با ظرفیت ۱۴۲۰ خودرو، زائر ۲۲۰۰ خودرو و بهار با ۸۰۰ خودرو بیشترین ظرفیت محدوده اطراف حرم مطهر را دارند و پارکینگ مصلی و کوچه شهید کاظمی هم آماده شده تا در صورت نیاز در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcc10qm.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما