پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 78459
منبع : خبرگزاری فارس

ستارگان قم قهرمان ليگ بسكتبال نوجوانان شد

قم نيوز : تيم ستارگان قم بدون شكست مقابل حريفان خود موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني رقابت‌هاي فصل 98 – 1397 ليگ باشگاهي بسكتبال نوجوانان شد.
ستارگان قم قهرمان ليگ بسكتبال نوجوانان شد
ستارگان قم قهرمان ليگ بسكتبال نوجوانان شد
به گزارش قم نیوز مسابقات باشگاهی لیگ بسکتبال رده سنی نوجوانان در حالی با قهرمانی بسکتبالیست‌های مستعد و ‌آینده‌دار تیم ستارگان به پایان رسید که این تیم برای قهرمانی به هیچ حریفی باج نداد و برای کسب عنوان قهرمانی مقتدرانه از سد تک تک آنها عبور کرد.

ستارگان قم تنها تیم بدون باخت لیگ بسکتبال

در رده‌بندی نهایی مسابقات فصل 98 – 1397 لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های قم تیم ستارگان با کسب 6 برد، بدون باخت و 12 امتیاز در صدر ایستاد و قهرمان شد، بسکتبالیست‌های تیم مهرام که تا هفته پایانی امیدوار به قهرمانی بودند سرانجام با کسب پنج برد، یک باخت و 11 امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کردند.

تیم شهید رضائیان نیز در این رقابت‌ها طعم سه برد و سه باخت را چشید تا با کسب 9 امتیاز و تفاضل مثبت هشت روی سکوی سوم قرار بگیرد، در شرایطی که بسکتبالیست‌های تیم پویان با کسب سه برد، سه باخت، 9 امتیاز و تفاضل سه در مکان چهارم ایستادند و تیم مهتاب با سه برد، سه باخت، 9 امتیاز و تفاضل منفی 11 پنجم شد.

تیم بسکتبال نوجوانان شهرداری قم در این رقابت‌ها پنج بازی را به حریفان واگذار کرد و با کسب یک برد و هفت امتیاز در رده ششم به کار خود پایان داد اما مهرام‌نوین تنها تیم بدون برد این دوره از مسابقات بود که با 6 باخت و 6 امتیاز در آخرین جایگاه جدول رده‌بندی به مقام هفتم دست یافت.

بازی‌های پلی‌آف برای تعیین رتبه‌ نهایی تیم‌ها در لیگ

با توجه به تقاضای تیم‌ها و همچنین افزایش تعداد بازی‌ها در مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان باشگاه‌های قم، کمیته مسابقات هیأت بسکتبال مرحله پلی‌آف لیگ نوجوانان را برنامه‌ریزی کرد و بدین‌ترتیب تیم سوم جدول یعنی شهید رضاییان با تیم ششم یعنی شهرداری دیدار می‌کند و تیم‌های چهارم و پنجم جدول یعنی پویان و مهتاب نیز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در شرایطی که بازی‌ها به صورت تک بازی برگزار می‌شود، در مرحله دوم پلی‌آف، ستارگان با برنده بازی پویان و مهتاب دیدار می‌کند و مهرام به مصاف برنده بازی شهید رضائیان و شهرداری می‌رود، ضمن اینکه تیم‌های منتخب قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور بلافاصله بعد از این بازی‌ها به اردو می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcco0qm.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما