جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 78467
منبع : خبرگزاری فارس

تلاش برای انجام مراسم حجی آرام و با برکت

قم نيوز : نماینده آیت الله سیستانی با تبریک انتصاب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حوزه گفت: ان شاءالله امسال سفری آرام و با برکت را برای حجاج ایرانی همچون گذشته شاهد باشیم.
تلاش برای انجام مراسم حجی آرام و با برکت
تلاش برای انجام مراسم حجی آرام و با برکت
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید جواد شهرستانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ضمن تبریک انتصاب وی به نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار کرد: خوشبختانه شما در دوره‌های مختلف مدیریتی موفقیت‌های خوبی داشته اید و حضورتان در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت فرصت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به زائران ایرانی را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: خدا را شاکر باشید که توفیق حاصل شد تا در این جایگاه حضور یابید و امیدواریم با قدرت و قوت برای زائران بیت الله الحرام خدمت کنید و ان شاءالله امسال سفری آرام و با برکت را برای حجاج ایرانی همچون گذشته شاهد باشیم.

نماینده آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد: حضور در جایگاه سرپرستی حجاج ایرانی مسئولیت بسیار سنگینی است اما ارزش خدمتگزاری را دارد و توفیقی بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود و باید قدردان این فرصت معنوی بود و از آن برای خدمت رسانی به زائران بهره گرفت.

جت الاسلام والمسلمین نواب در این دیدار اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی‌های بسیار مطلوبی که توسط بعثه مقام معظم رهبری و خادمان حجاج در حج و زیارت صورت گرفته است، حج امسال آرام و همراه با موفقیت برگزار شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzabz.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما