يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 78533
منبع : خبرگزاری فارس

واليباليست‌هاي كريمه قم 2 جام قهرماني بالاي سر بردند

قم نيوز : واليباليست‌هاي مستعد و آينده‌دار تيم كريمه قم در دو رده سني موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي واليبال جام رمضان شدند.
واليباليست‌هاي كريمه قم 2 جام قهرماني بالاي سر بردند
واليباليست‌هاي كريمه قم 2 جام قهرماني بالاي سر بردند
به گزارش قم نیوز مسابقات والیبال جام رمضان باشگاه‌ها به میزبانی سالن‌های ورزشی شهید محمود رضائیان و دانشگاه شهاب دانش قم به انجام رسید و تیم‌های شرکت کننده برای کسب مقام‌ قهرمانی دو رده سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت تیم کریمه به مقام قهرمانی هر دو رده رسید و موج‌نوین در هر دو رده نایب‌قهرمان شد.

بعد از برگزاری مراحل مقدماتی و حذفی پیکارهای والیبال جام رمضان باشگاه‌ها در قم، در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان تیم‌های موج‌نوین و کریمه با عبور از سد دیگر رقبای خود مجوز حضور در مسابقه فینال را کسب کردند و با ابتکار هیأت والیبال قم، برای نخستین‌بار این دو فینال به شکل زنده از سیمای نور شبکه استانی قم پخش شد.

دیدار نهایی رقابت‌های رده سنی جوانان والیبال جام رمضان باشگاه‌ها در سالن دانشگاه شهاب دانش قم به انجام رسید و کریمه با عبور از سد موج‌نوین روی سکوی نخست ایستاد، ضمن اینکه تیم کریمه در سالن شهید محمود رضائیان قم با عبور از سد موج‌نوین قهرمانی رقابت‌های رده سنی نوجوانان این جام را نیز جشن گرفت.

علاوه بر اینکه هیأت والیبال برای نخستین‌بار اقدام به پخش زنده مسابقات والیبال جام رمضان رده‌های سنی پایه کرد و زمینه‌ساز افزایش انگیزه ورزشکاران این رشته و پیشرفت والیبال قم شد، پس از پایان هر مسابقه در تمام مراحل مقدماتی و نهایی بهترین بازیکن میدان انتخاب و تجلیل شد.

این دوره از مسابقات جنبه انتخابی تیم رده سنی جوانان والیبال قم برای حضور در مسابقات جوانان باشگاه‌های کشور را نیز داشت، پیکارهایی که با عنوان یادواره شهید گرانقدر محمود هاشمی به انجام رسید و چهره‌های شاخص بلافاصله به اردو می‌روند تا در تابستان سال جاری با حریفان خود از سایر استان‌ها به رقابت بپردازند.

انتهای پیام /  113
https://qomnews.ir/vdcfmtde.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما