يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : 78546
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
با تجلیل از روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس؛

همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در قم برگزار شد

قم نيوز : همایش ملی پرچمداران انقلاب پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله اعرافی، سید یحیی رحیم صفوی و ۶۵۰ نفر از روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس در مرکز همایش های غدیر برگزار شد.
همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در قم برگزار شد
همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز همایش ملی پرچمداران انقلاب پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله اعرافی، سید یحیی رحیم صفوی و 650 نفر از روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس در مرکز همایش های غدیر در قم برگزار شد.
در ابتدای این برنامه حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی مشاور ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : انقلاب اسلامی یک ویژگی دارد که در دنیا نمونه ندارد و رهبر انقلاب در فرصت های مختلف مجموعه های بسیاری را در زمینه تالیف آثار دفاع مقدس به کار می گیرند. امروز عراقی هایی که در راهیان نور شرکت می کنند فرزندان کسانی هستند که توسط رزمندگان ما کشته شده اند، اما به عشق انقلاب به این حرکت می پیوندند.
وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) ایجاد حاکمیت اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را هدف انقلاب اسلامی می دانستند و امروز هر سه هدف امام در حال اجرا است.

آیت الله اعرافی  نیز در از این همایش خاطرنشان کرد: امروز جبهه استکبار باید بداند که منطق ما منطق کور داعشی نیست، اما منطق انفعال نیز نیست و ما در برابر همه زیاده خواهی های مستکبرین خواهیم ایستاد، مستکبرین داعش را آوردند تا چهره جهاد اسلامی را مخدوش کنند اما همه باید بدانند که منطق ما با این گروهک های منحرف متفاوت است.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: شورای عالی حوزه علمیه، حوزه انقلابی را هدف گیری کرده و در ده ها طرح و برنامه جهت گیری به این سمت است که راه جهاد در درون نظام آموزشی، اخلاقی، تربیتی، تبلیغی و فرهنگی حوزه وارد شود و در این زمینه گام های موثری برداشته شده است.

در بخشی از این همایش، سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور فرمانده کل قوا بیان کرد: ما در ساختار ها مشکلات فراوانی داریم و هر کشوری راهبردهای چندین ساله دارد، اما ما در عرصه های فرهنگی و معنوی خوب عمل کرده ایم، اما در مباحث اقتصادی راهبردهای مناسبی نداشته ایم.

وی تصریح کرد: اسلام و انقلاب اسلامی به طور قطع پیروز می شود و بنده از روحانیون می خواهم که در مناطقی که حضور دارند به مردم خدمت رسانی کنند، در این سیل اخیر طلاب مخلصانه در صحنه حضور پیدا کردند.
گفتنی است، در پایان از 10 روحانی جانباز تجلیل به عمل آمد و از چند کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmiea.uqeoxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما