سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 78596
منبع : خبرگزاری فارس

چوب خرابکاری برخی مسؤولان را روحانیت می‌خورد

قم نيوز : رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه جمهوری اسلامی هزاران شهید را در راستای حفظ دستاوردها تقدیم انقلاب کرده است، گفت: کم کاری و خرابکاری برخی از مدیران و کم کاری حوزویان دو دلیل اصلی چاقو خوردن روحانیت است.
چوب خرابکاری برخی مسؤولان را روحانیت می‌خورد
چوب خرابکاری برخی مسؤولان را روحانیت می‌خورد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در آیین بزرگداشت شهادت امام جمعه کازرون که با حضور مراجع عظام تقلید در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینکه در بستر انسان جان خود را ایثار می کند.

وی با اشاره به اینکه شهید خرسند در بهترین ماه خدا و همزمان با شب قدر به شهادت رسید تصریح کرد: این شهید والامقام پس برگزاری مراسم احیا آماده می شد که برای دفاع از حرم حضرت زیب(س) که راهی سوریه شود.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به سیره اخلاقی و رفتاری شهید خرسند گفت: اگر امروز جهاد در جامعه وجود ندارد شاید به این دلیل است که علما مجاهدانه سخن گفته‌اند

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه جمهوری اسلامی هزاران شهید را در راستای حفظ دستاوردها تقدیم انقلاب کرده است، یادآور شد: کم کاری و خرابکاری برخی از مدیران و کم کاری حوزویان دو دلیل اصلی چاقو خوردن روحانیت است.

وی با اشاره به اینکه با سکوت حوزه علمیه دشمن اقدام به شبهه افکنی های متعدد می کند یادآور شد: شهادت شهید خرسند و دیگر روحانیون برای ما زنگ خطر است و باید در جامعه اسلامی به امر به معروف و نهی از منکر توجه شود.

ماندگاری با بیان اینکه اگر کسی در مسیر خدمت به انقلاب کوتاهی کند باید پاسخگو باشد گفت: رهبر انقلاب فرموده اند حرکت ما رو به جلو است و ما قطعا باید نسبت به آینده امیدوار باشیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcepn8f.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما