سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 78615
منبع : خبرگزاری تسنیم

برخی از گلایه‌مندی‌های سیل‌زدگان از دولت به‌حق است

قم نيوز : نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با بیان اینکه بسیاری از مردم در سیل اخیر وسایل زندگی خود را از دست‌داده‌اند گفت: برخی از گلایه‌مندی‌ها از دولت در این زمینه به‌حق است و باید به این گلایه‌ها رسیدگی شود.
همه مردم در بسیج ملی فشار خون شرکت کنند
همه مردم در بسیج ملی فشار خون شرکت کنند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید جواد شهرستانی ظهر امروز در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به بارش‌های اوایل سال جاری اظهار داشت: این بارش‌ها بخش مهمی از مشکلات کم‌آبی را برطرف کرده است و باید با اجرای طرح‌های آبخیزداری مانع هدر رفت آب شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم در سیل اخیر وسایل زندگی خود را از دست‌ داده‌اند، افزود: برخی از گلایه‌مندی‌ها از دولت در این زمینه به‌حق است و باید به این گلایه‌ها رسیدگی شود.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران کمک‌های مردمی و هلال‌احمر به مردم با حفظ کرامت مردم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: باید نگاه مردم به امدادرسانی در شرایط اضطراری تقویت شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور نیز در این دیدار با اشاره به پیگیری‌های لازم برای انتقال کمک‌های جهانی به کشور تصریح کرد: سه میلیون یورو از حجم کمک‌های نقدی کشورهای خارجی به دلیل مشکلات بانکی هنوز به کشور منتقل نشده است.

علی‌اصغر پیوندی با تأکید بر اینکه بسیاری از کمک‌های غیرنقدی کشورهای خارجی بین مردم توزیع‌ شده است، عنوان کرد: از بین 680 هزار نفر محصور شده در سیل 320 هزار نفر به اسکان اضطراری منتقل شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgn39u.ak97q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما