سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : 78618
منبع : خبرگزاری فارس

سیل فرصتی برای آزمودن عملکرد مردم و نهادهاست

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه سیل فرصتی برای آزمودن عملکرد مردم، دستگاه‌ها و نهادهاست، مطرح کرد: امیدواریم همگی بتوانیم در این آزمون به موفقیت مورد نظر برسیم.
سیل فرصتی برای آزمودن عملکرد مردم و نهادهاست
سیل فرصتی برای آزمودن عملکرد مردم و نهادهاست
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار علی‌اصغر پیوندی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: ما نباید اجازه دهیم یک حادثه اتفاق بیافتد و بعد به سوگ افراد از دست رفته به سوگ بشینیم بلکه باید پیش از وقوع حادثه به دنبال پیشگیری و رفع آسیب‌ها و تهدیدها باشیم؛ باران رحمت الهی واقعا رحمت است اما عذاب آن به بی‌تدبیری و پیش‌بینی نکردن حوادث بر می‌گردد.

وی اضافه کرد: افرادی که خود در بدنه اجرایی کشور هستند در جاجرود بدون مجوز و یا با مجوزهای خلاف به ساخت و سازها اقدام کرده‌اند که این امر آسیب‌های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: با برخوردهای محبت‌آمیز نهادها، دستگاه‌ها، دولت، مردم و مسؤولان سیل می‌تواند به یک موهبت الهی تبدیل شود اما اگر حضور دستگاه‌ها در جهت رفع مشکلات و از بین بردن غم‌های مردم نباشد این مجموعه‌ها دچار مشکل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در جریان کمک به سیل‌زدگان برخی مجموعه‌ها با هدف‌های خاص در مناطق سیل‌زده حضور یافتند، مطرح کرد: مردم به‌خوبی متوجه می‌شوند که کدام مجموعه فقط با نیت کمک به مردم در صحنه حضور می‌یابد و این نوع از حضور است که موجب کاهش آلام دردهای مردم می‌شود.

سعیدی با تاکید بر اینکه سیل فرصتی برای آزمودن عملکرد مردم، دستگاه‌ها و نهادهاست، مطرح کرد: امیدواریم همگی بتوانیم در این آزمون به موفقیت مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjomea.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما