سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 78627
منبع : خبرگزاری تسنیم

حضور 70 شرکت در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم

قم نيوز : دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم گفت: در این نمایشگاه حدود ۷۰ شرکت حضور دارند که ۱۵ شرکت تولید محتوا از قم هستند.
حضور ۷۰ شرکت در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم
حضور ۷۰ شرکت در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم
به گزارش قم نیوز سعید مشهدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی که در سالن جلسات اداره کل ارشاد قم برگزار شد اظهار داشت: بیشتر نمایشگاه‌هایی که در حوزه فرهنگ در سطح کشور برگزار می‌شود بیشتر یک فروشگاه بزرگ  است تا اینکه یک نمایشگاه باشد.

دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم با بیان 4 ضلع فضای کسب و کار در حوزه فضای مجازی گفت: زیرساخت، پلتفرم‌ها، تولیدکنندگان محتوا و مصرف کننده نهایی اضلاع 4گانه توسعه کسب و کار در فضای مجازی هستند.

وی ورود تاکسی اینترنتی در فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و افزود: با رونق این نوع کسب و کار منجربه تغییر فضای کار شده و کسب و کار جدیدی در سطح کشور ایجاد شد که از سوی دیگر عاملی برای از رونق افتادن کار تاکسی داران شد.

مشهدی رویکرد نمایشگاه را اتصال تمامی بخش‌ها در فضای کسب و کار عنوان کرد و افزود: تلویزیون تعاملی مبتنی بر اینترنت، ویدئو بر مبنای تقضا مثل آپارات، کافه بازار، پلتفرم‌های حوزه کودک و تعدادی تولید کننده محتوا بخش‌های مختلف این نمایشگاه هستند.

 دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم با بیان اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار در استان قم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در حوزه فضای مجازی و الکترونیک در قم  و به‌صورت ملی برگزار می‌شود.

مشهدی سطح نمایشگاه توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی را ملی عنوان کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است که در سال‌های آینده استان قم را به‌عنوان مرکز نشر دیجیتال در کشور معرفی کنیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه سه‌شنبه ساعت 16 عصر در محل نمایشگاه دائمی خواهد بود، در این نمایشگاه حدود 70 شرکت حضور دارند که حدود 15 شرکت تولید محتوا از قم هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjamea.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما