چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 78662
منبع : خبرگزاری تسنیم

توسعه محصولات چوبی در روستاهای قم سبب اشتغال 320 نفر می‌شود

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به توسعه محصولات چوبی در روستاهای قم گفت: انجام این طرح سبب اشتغال ۳۲۰ نفر در روستاها و بخش‌های تابعه استان می‌شود.
توسعه محصولات چوبی در روستاهای قم سبب اشتغال ۳۲۰ نفر می‌شود
توسعه محصولات چوبی در روستاهای قم سبب اشتغال ۳۲۰ نفر می‌شود
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، توانمندی مدد جویان را هدف اصلی کمیته امداد استان عنوان و اظهار داشت: بر این اساس، هفت طرح  به‌منظور ارتقای معیشت مددجویان در هفت روستا را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به این طرح‌های هفتگانه گفت: ازجمله این طرح‌ها بهسازی و به نژادی دام‌های سبک،  پرورش کرم ابریشم در روستاهای بخش خلجستان، پرورش زالوی طبی و احداث نیروگاه‌های برق خورشیدی است.

وی ادامه داد: پرورش زالوی طبی برای نخستین بار در روستای جنت‌آباد خلجستان در دستور کار است، رایزنی‌هایش انجام‌شده و قرار است این  کار انجام شود.

میرشکار با اشاره به توسعه نیروگاه خورشیدی در روستای سراجه عنوان کرد: انجام این کار از سال گذشته در این روستا شروع‌شده و به دنبال احداث 50 نیروگاه برق خورشیدی پنج کیلوواتی در منازل مددجویان کمیته امداد در روستاهای استان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به توسعه محصولات چوبی در روستاهای قم گفت: انجام این طرح سبب اشتغال 320 نفر در روستاها و بخش‌های تابعه استان می‌شود.

وی با تأکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های دیگر استان در طرح‌های توانمندسازی روستاییان عنوان کرد: اداره کل دامپزشکی استان، جهاد کشاورزی قم، اداره بهداشت و برق منطقه‌ای ازجمله ارگان‌هایی هستند که می‌توانند در این زمینه با ما همکاری کنند تا بتوانیم وام لازم را به متقاضیان اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirqay.t1avq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما