چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 78664
منبع : خبرگزاری تسنیم

استان قم ظرفیت خوبی در زمینهٔ بسکتبال خیابانی دارد

قم نيوز : دبیرکل فدراسیون بسکتبال گفت: قم با توجه به نزدیکی به تهران ظرفیت‌هایی خوبی در زمینهٔ بسکتبال خیابانی دارد، مسابقات داخلی بسکتبال قم به‌خوبی برگزار می‌شود و با توجه به ظرفیت‌هایی که این استان دارد می‌تواند میزبان رویدادهای بین‌المللی باشد.
استان قم ظرفیت خوبی در زمینهٔ بسکتبال خیابانی دارد
استان قم ظرفیت خوبی در زمینهٔ بسکتبال خیابانی دارد
به گزارش قم نیوز مسعود عماری با اشاره به برنامه‌های سال 98 فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: تیم بزرگسالان در مسابقات جام جهانی  حضور دارد و برای کسب المپیک 2020 تلاش می‌کند و تیم ملی بسکتبال سه‌ به‌ سه دختران در جام جهانی هلند حضور پیدا کرده است.

وی افزود: لیگ‌های مختلف و مسابقات قهرمانی کشور به‌صورت منظم در حال برگزاری است، مسابقات زیر 18 سال قهرمانی غرب آسیا در تبریز در حال برگزاری است و مسابقات بین‌المللی زیر 16 سال با حضور سه کشور خارجی در زنجان برگزار می‌شود.

دبیرکل فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: بحث آموزش و استعدادیابی بسکتبال در حال انجام است و توسعه بسکتبال خیابانی (سه‌ به‌ سه) در فضای عمومی مورد تأکید است چون با هزینه و تعداد کمتری برگزار می‌شود.

عماری ادامه داد: استان قم با توجه به نزدیکی به تهران و ظرفیت‌هایی که دارد در زمینهٔ بسکتبال خیابانی(سه‌  به‌ سه) فعال است و در بسکتبال پنج‌ به‌ پنج تیم لیگ برتری داشت و در زمینه بانوان تیم خوبی داشت که سال گذشته در لیگ حضور نداشت.

وی با اشاره به جایگاه بسکتبال قم خاطرنشان کرد: مسابقات داخلی بسکتبال قم به خوبی برگزار می‌شود و با توجه به ظرفیت‌هایی که این استان دارد می‌تواند میزبان رویدادهای بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcayin0.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما