پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 78702
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

آیت الله سعیدی: نظام اسلامی با خون شهیدان استحکام یافت

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: نظام اسلامی با خون شهیدان استحکام یافت و ملت ایران همچنان پای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و پایداری می‌کنند.
امام جمعه قم: نظام اسلامی با خون شهیدان استحکام یافت
امام جمعه قم: نظام اسلامی با خون شهیدان استحکام یافت
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در آیین معنوی خطبه‌خوانی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) و شکرگزاری خدمات آستان مقدس در ماه مبارک رمضان که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ملت ایران به برکت خون پاک شهیدان قدرت عقل و اراده خود را به کار انداختند و در عصر غیبت از ولی فقیه اطاعت کردند. مردم از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و این موضوع یک امر شخصی، حزبی و جناحی نیست.

امام‌جمعه قم بیان کرد: ملت در دوران رژیم ستم شاهی از دشمنان قرآن و عترت و طاغوت پهلوی بیزاری جستند و نظام اسلامی را بر پا داشتند و این نتیجه اطاعت از عقل است.

آیت‌الله سعیدی گفت: این مسیر امروز نیز ادامه دارد و اکثر مردم با رای به انقلاب و نظام اسلامی و با خون شهیدان که به این نهال مقدس تزریق شد و همچنین استقامت جانبازان و ایثارگران همچنان پای این انقلاب و اهداف الهی آن ایستادند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)‌تصریح کرد: این یک رسالت الهی است و کار شخصی و حزبی و جریان نیست و اگر حزبی است حزب الله و اگر لشکری نیز است فقط جندالله است و مردم نیز با این اعتبار پای پرچم انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده و از آن پشتیبانی می کنند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمنان علیه اسلام ناب محمدی گفت: در صحنه جهانی استکبار، انگلیس و صهیونیست‌ها و همچنین وهابی‌های منافق و غیر مسلمان و تکفیری که در ظاهر پرچم لا اله الا الله را برداشته، به بریدن سر انسان‌های بیگناه، کشتن کودکان و آتش‌زدن خانه مظلومان اقدام می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هشتم شوال سالروز تخریب قبور بقیع بیان کرد: اهل‌بیت(ع) با آن همه خدماتی که به اسلام، ساحت قرآن کریم و اهداف الهی داشتند، توسط گروهی بی‌خبر از خدا و پیغمبر و بی‌توجه به قرآن و عترت هم در زمان حیات و هم پس از شهادت مورد ظلم قرار گرفتند و دشمنان از روی بغض به ائمه اطهار(ع) هرگز نتوانستند وجود یک حرم و بارگاه را برای این بزرگواران تحمل کنند.
انتهای پیام / 137
 
https://qomnews.ir/vdcdx505.yt0jz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما