جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 78722
منبع : خبرگزاری فارس

تكواندوكاران قم در جام شكوفه‌هاي ايران

قم نيوز : تكواندوكاران استان قم روزهاي پاياني خرداد ماه در دوره جديد پيكارهاي ليگ تكواندو قهرماني باشگاه‌هاي كشور با عنوان جام شكوفه‌ها به ميدان مي‌روند.
تكواندوكاران قم در جام شكوفه‌هاي ايران
تكواندوكاران قم در جام شكوفه‌هاي ايران
به گزارش قم نیوز اگر چه جای تکواندو قم در بالاترین و معتبرترین لیگ تکواندو باشگاهی ایران یعنی رده سنی بزرگسالان لیگ برتر خالی است اما قم یکی از هیأت‌های فعال و پویا در رده‌های سنی پایه این رشته است و در فصل 1398 لیگ نونهالان ایران دو نماینده دارد.

دوره جدید مسابقات لیگ نونهالان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو از روز 29 خرداد با حضور 30 تیم در خانه تکواندو آغاز می‌شود، در شرایطی که ابتدا دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد تا تکلیف صعود کننده‌ها به مرحله نهایی مشخص شود.

این پانزدهمین دوره لیگ تکواندو نونهالان پسر ایران است که در گروه نخست آن تیم پسران هیأت تکواندو قم با تیم‌های فرمانیه، هیأت تنکابن، هیأت کاشان، هیأت چالوس، لوازم خانگی کن، شهدای دادگستری ارومیه، هیأت کهگیلویه و بویراحمد، هیأت کلانشهر تبریز، هیأت زنجان، الوند مرغ نورستانی، هیأت فردیس، هیأت شیراز، هیأت آمل و هیأت کردستان مسابقه می‌دهد.

از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو برنامه دیدارهای هفته نخست این لیگ مشخص شده و روز 29 خرداد ماه تیم‌های گروه نخست در هفت مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند اما با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، تیم پسران هیأت تکواندو قم در این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو شده و کادر فنی این تیم نظاره‌گر عملکرد فنی دیگر رقبا خواهند بود.

برنامه رقابت‌های هفته نخست:

هیأت تکواندو قم (استراحت)

فرمانیه – هیأت تنکابن

هیأت کاشان – هیأت شهرستان چالوس

لوازم خانگی کن - شهدای دادگستری ارومیه

هیأت کهگیلویه و بویراحمد – هیأت کلانشهر تبریز

هیأت زنجان – الوند مرغ نورستانی

هیأت شهرستان فردیس – هیأت شیراز

هیأت آمل – هیأت کردستان

در گروه دوم این مسابقات نیز باشگاه یزدان، هیأت بوشهر، هیأت مرکزی، هیأت همدان، پاس قوامین، هیأت کرمان، آینده‌سازان لوازم خانگی کن، هیأت اسلامشهر، باشگاه ورزشی شادمهر، هیأت سیرجان، هیأت محمدیه، هیأت دزفول، بیمه البرز لشگری، هیأت پردیس و هیأت فارس برای صعود رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0ede.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما