جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 78723
منبع : خبرگزاری فارس

كاراته‌كاي قم به دنبال چهارمين قهرماني آسيا

قم نيوز : كاراته‌كاي مطرح و سرشناس استان قم براي چهارمين بار و در انديشه كسب چهارمين مدال خود از پيكارهاي قهرماني قاره كهن برابر رقباي آسيايي به ميدان مي‌رود.
كاراته‌كاي قم به دنبال چهارمين قهرماني آسيا
كاراته‌كاي قم به دنبال چهارمين قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز بعد از حضور در مراحل مختلف پیکارهای لیگ جهانی کاراته‌وان اکنون مهمترین میدان پیش‌روی کاراته‌کاهای کشورمان مسابقات 2019 قهرمانی آسیا است و به همین منظور تیم ملی بزرگسالان ایران از 27 خرداد ماه با بهترین‌های اوزان مختلف به اردوی آماده‌سازی می‌رود.

کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان برای شناخت بهترین‌ها به منظور حضور موفق و پرقدرت در پیکارهای قهرمانی آسیا، تصمیم به برگزاری مسابقات انتخابی در اوزان منهای 55 و 67 کیلوگرم گرفته، ضمن اینکه امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته قم و تنها ملی‌پوش قمی حاضر در اردوی تیم ملی از این انتخابی معاف نیست.

رقابت انتخابی در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام می‌رسد و به غیر از این انتخابی، مهمترین معیار گزینش کاراته‌کاها برای اعزام به پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا، ابتدا رنکینگ المپیکی و سپس شرایط اردویی و عملکرد ملی‌پوشان در 6 مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان 2019 است.

این در شرایطی است که کادر فنی تیم ملی مجید حسن‌نیا را در وزن منهای 60 کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن منهای 75 کیلوگرم و سجاد گنج‌زاده را در وزن به اضافه 84 کیلوگرم برای رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب و فیکس کرده اما کاراته‌کاهای اوزان منهای 55، 67 و 84 کیلوگرم پس از برگزاری مبارزه‌های انتخابی مشخص خواهند شد.

پس از پایان رقابت‌های انتخابی، اردوی تیم ملی از روز 28 خرداد با حضور نفرات راه یافته به اردو در کنار اردونشنیان فعلی این تیم شامل مجید حسن‌نیا در وزن منهای 60 کیلوگرم، امیر مهدی‌زاده، هامون درفشی‌پور، امیررضا میرزایی و سیدعلی کریمی در وزن منهای 67 کیلوگرم، بهمن عسگری و علی‌اصغر آسیابری در وزن منهای 75 کیلوگرم، ذبیح‌الله پورشییب، مهدی خدابخشی و مهدی قراری‌زاده در وزن منهای 84 کیلوگرم و سجاد گنج‌زاده و صالح اباذری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم استارت می‌خورد.

این در شرایطی است که مرحله دوم و نهایی انتخابی تیم ملی روز هشتم تیر ماه برگزار می‌شود و امیر مهدی‌زاده نماینده کاراته قم که دو طلا و یک برنز آسیا را در کارنامه دارد، در وزن منهای 67 کیلوگرم باید با نفر منتخب و سه اردونشین دیگر تیم ملی یعنی هامون درفشی‌پور، امیررضا میرزایی و سیدعلی کریمی برای رسیدن به چهارمین سهمیه حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا رقابت کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwu9u.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما