شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : 78754
منبع : خبرگزاری فارس

نمره مثبت ورزش قم به 9 هیأت‌ ورزشي موفق

قم نيوز : اداره كل ورزش و جوانان استان قم در ارزيابي عملكرد هیأت‌‌هاي ورزشي خود به 9 هیأت‌ ورزشي از نگاه كارشناسان اين اداره كل نمره مثبت داد.
نمره مثبت ورزش قم به 9 هیأت‌ ورزشي موفق
نمره مثبت ورزش قم به 9 هیأت‌ ورزشي موفق
به گزارش قم نیوز در شرایطی که 44 هیأت‌ ورزشی زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان قم به فعالیت در بخش همگانی، ‌قهرمانی، آموزشی، فرهنگی و دیگر مقوله‌های این عرصه مهم اجتماعی می‌پردازند و هر ساله بر اساس نوع عملکرد خود مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

با توجه به اینکه اسفند ماه هر سال تقویم برنامه‌های اجرایی هر هیأت‌ ورزشی توسط معاونت توسعه امور ورزش این اداره کل بررسی می‌شود، بر اساس همین تقویم نوع عملکرد هیأت‌‌های وزشی مورد ارزیابی قرار گرفته و در بهار هر سال هیأت‌‌های ورزشی برتر قم از سوی اداره کل ورزش و جوانان معرفی و تجلیل می‌شوند.

 

کشتی، کاراته و تکواندو هیأت‌های نمونه در تمام شاخص‌ها

این اتفاق امسال نیز رخ داد و اگر چه بدون حضور مسوولان رده بالای استان قم نظیر استاندار و نمایندگان مجلس به انجام رسید، اما مطابق معمول هر سال جامعه ورزش را در جریان عملکرد هیأت‌‌های ورزشی قرار داد و هیأت‌‌های برتر متناسب با ارزیابی متولی ورزش قم معرفی و تجلیل شدند.

سه هیأت‌ کشتی، کاراته و تکواندو هیأت‌هایی هستند که عنوان برتر شاخص در تمام محورهای مد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم را کسب کردند و برتر شدند، ضمن اینکه هیأت‌‌های دوومیدانی، جانبازان و معلولین و تنیس روی‌میز به عنوان هیأت‌ نمونه و شاخص در محور ورزش قهرمانی برگزیده و تجلیل شدند.

 

تجلیل از 2 هیات نمونه در شاخص ورزش همگانی

این در شرایطی است که رتبه هیأت‌ برتر در شاخص محور ورزش همگانی به هیأت‌ ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اختصاص یافت و هیأت‌ فوتبال این عنوان را در شاخص آموزش به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در امور ورزش بانوان رتبه برتر به هیأت‌ تکواندو استان قم تعلق گرفت.

عنوان هیأت‌ برتر در شاخص رشد و ارتقاء چشمگیر و قابل توجه عملکرد در مقایسه با سال قبل به هیأت‌‌های ورزش همگانی، بوکس و بسکتبال اختصاص پیدا کرد و هیأت‌ برتر در شاخص فرهنگی هیأت‌ جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی بود و در حضور مسوولان اداره کل ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار گرفت.

 

تقدیر از 9 هیأت‌ ورزشی به پاس افزایش ورزشکاران سازمان یافته قم

همچنین هیأت‌‌های تکواندو، کاراته، ووشو و ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دیگر هیأت‌هایی هستند که به عنوان هیأت‌ برتر در این شاخص از آنها قدردانی شد، ضمن اینکه در بخش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی عنوان برتر به ورزش‌های رزمی رسید و در شاخص افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در مقایسه با سال قبل، از روسای 9 هیأت‌ ورزشی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که در حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، هیأت‌ بدن‌سازی و پرورش اندام، هیأت‌ ژیمناستیک، فوتبال، ورزش همگانی، تکواندو، ووشو، بوکس، کونگ‌فو و هنرهای رزمی و ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی 9 هیأت‌ برتر شاخص افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در مقایسه با سال قبل هستند که از آنها قدردانی شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcay0n0.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما