يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 78786
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در قم آغاز شد

قم نيوز : طرح پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان تا اول شهریور در نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به نوآموزان هستند.
طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در قم آغاز شد
طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز شعاعی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از اجرای طرح سنجش سلامت برای ۲۶ هزار نوآموز ورود به دبستان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

 شعاعی با بیان اینکه این طرح با ۱۰ پایگاه در سطح استان اجرا می‌شود سنجش سلامت جسمانی، بینایی، شنوایی، ذهنی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان شناسای مشکلات نوآموزان و معرفی آنان به مراکز تخصصی را از دیگر اهداف پیش روی این طرح عنوان کرد و افزود: در سال تحصیلی قبل از ۲۵ هزار نوآموزی که تحت پوشش این طرح قرار گرفتن ۵ هزار نفر برای بررسی‌های بیشتر به پایگاه‌های تخصصی معرف شدند.

وی با اشاره به اینکه والدین برای دریافت نوبت مراجعه به پایگاه‌های سنجش سلامت باید به مدرسه مراجعه نمایندگفت: والدین توجه داشته باشند که فرزندانشان اگر در این طرح مورد سنجش قرار نگیرند مجوز ورود به مدرسه را نخواهند داشت.

طرح پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از امروز تا اول شهریور در نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به نوآموزان هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfvede.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما