يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 78788
منبع : خبرگزاری مهر
سرمربی تیم راگبی قم:

راگبی قم در حال سرمایه‌گذاری برای حضور در المپیک است.

قم نيوز : سرمربی تیم راگبی قم با بیان این که قم در رشته راگبی به قطب تبدیل شده گفت: راگبی قم در حال سرمایه گذاری برای حضور در المپیک است.
راگبی قم در حال سرمایه‌گذاری برای حضور در المپیک است.
راگبی قم در حال سرمایه‌گذاری برای حضور در المپیک است.
به گزارش قم نیوز حسن حیدرزاده اظهار داشت: مسابقات راگبی بزرگسالان قهرمانی کشور از دوم مرداد امسال در تبریز آغاز می‌شود و تیم راگبی قم با ترکیب بازیکنان بومی و جوان در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: راگبی قم دارای ظرفیت و عناوین درخشانی است به طوری که در سال ۹۷ در مسابقات تگ راگبی نونهالان قهرمانی کشور در استان گلستان قهرمان شدیم و در رده سنی نوجوانان در المپیاد استعدادهای برتر مقام سوم را کسب کردیم که البته تیم قم با اختلاف ۱۰ امتیاز پیش بود و ناداوری اجازه نداد در این مسابقات قهرمان شویم.

سرمربی تیم راگبی استان قم گفت: در مسابقات قهرمانی جوانان کشور نیز توانستیم به مقام اول برسیم و قم در همه رده‌های سنی به غیر بزرگسالان در ۴ سال اخیر همواره خوشرنگ ترین مدال‌ها را به دست آورده است و قدرت راگبی ایران در اختیار قم است.

حیدرزاده بیان داشت: برای پیشرفت راگبی قم من سختی‌های زیادی کشیدم و روزها و شب‌های زیادی در سرما و گرما، به دلیل نداشتن زمین چمن روی زمین آسفالتی در مجموعه ورزشی تختی تمرین می‌کردیم و حتی لباس یکدست تمرینی نیز در اختیار نداشتیم و هدف ما این بود که به ایران و آسیا نشان دهیم قمی‌ها در راگبی بهترین هستند.

وی عنوان کرد: زمانی که «بنجامین ون رایان» مدرس صاحب نام راگبی از آفریقای جنوبی به ایران سفر و از وضعیت راگبی ایران بازدید کرد، گفت که تیم راگبی قم در جمع ۵ تیم برتر نونهالان جهان است. هدف ما المپیک ۲۰۲۴ است و برنامه ما این است که تجربه بازیکنان جوان ما تا آن زمان افزایش یابد و قول می‌دهم که راگبی بازان قمی برای اولین بار در المپیک به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم راگبی استان قم تصریح کرد: امسال تیمی جوان و بومی در مسابقات قهرمانی کشور در اختیار داریم و حسین سعادت، حسین رضایی، محمود بایرام جهانی، مسعود اکبری، ابولفضل امانی، حسن حیدر زاده، حسین برجی، علی خانی، مهدی جعفری، علیرضا محمدی، محسن بنفشه و ابوالفضل ولایی بازیکنان تیم راگبی قم در این مسابقات هستند و من و سید ابوالفضل موسوی مربیان تیم خواهیم بود.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdch6qnq.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما