يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 78803
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام 100 مددجوی کمیته امداد قم به مشهد مقدس

قم نيوز : معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم گفت: طی دو ماه گذشته 200 نفر از مددجویان به مشهد مقدس رفتند و اعزام 800 نفر دیگر از مددجویان به مشهد مقدس را در دستور کار داریم.
اعزام 100 مددجوی کمیته امداد قم به مشهد مقدس
اعزام 100 مددجوی کمیته امداد قم به مشهد مقدس
به گزارش قم نيوز حجت‌الاسلام حسن هرمز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به موفقیت‌های کمیته امداد اظهار کرد: این نهاد جزو پنج نهاد برتر استان قم در بحث اوقات فراغت در سال گذشته بود.

وی ادامه داد: کلاس‌های کمیته امداد برای مددجویان با عناوینی همچون فرهنگی، قرآنی، مهارتی  و حرفه آموزی است و کلاس‌ها برای پسران و دختران و دانشجویان و استعدادهای برتر متفاوت است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم افزود: برای هزار و 300 نفر از مددجویان این نهاد، برنامه‌های قرآنی در بخش‌های همچون جزءخوانی، روان خوانی و صوت و لحن برگزار شد، دو هزار و 863 مددجوی کمیته امداد استان قم هم در سال گذشته به سفر عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام کردند، طی دو ماه گذشته هم 200 نفر دیگر از مددجویان هم به مشهد مقدس رفتند و اعزام 800 نفر دیگر به مشهد مقدس را در دستور کار داریم.

هرمز معیشت را دغدغه اصلی مدیران کمیته امداد دانست و تصریح کرد: از برنامه‌های آموزشی در این نهاد غافل نشدیم و برای 14 هزار نفر کلاس، همایش و اردو داریم، برای مسائل آموزشی سطح بندی صورت گرفته است و برای مخاطبان نسبت به سن و نیازهایی که دارند، در سه سطح برنامه برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: 13 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد کشور در سال گذشته در مجتمع حضرت معصومه(س) شهر قم اسکان و پذیرایی شدند، امسال پیش بینی اسکان و زیارت 14 هزار از مددجویان این کمیته را در مجتمع حضرت معصومه(س) در قالب اردوی زیارتی داریم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: در حال فراهم کردن مقدمات اجرای طرح مددکاری اسلامی هستیم تا اجرای فاز 3 آن را با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmcde.w6dcxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما