يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 78809
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: برخی با نیت‌های مشخص در حال ضربه به جایگاه قم هستند

قم نيوز : امام‌ جمعه قم گفت: برخی به جایگاه و شأن شهر مقدس قم توجهی ندارند و این افراد در زمین دشمن در حال بازی بوده و با نیت‌های مشخص در حال ضربه به جایگاه قم هستند.
آیت‌الله سعیدی: برخی با نیت‌های مشخص در حال ضربه به جایگاه قم هستند
آیت‌الله سعیدی: برخی با نیت‌های مشخص در حال ضربه به جایگاه قم هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در نشست قرارگاه 19 دی استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات این قرارگاه اظهار داشت: با شناسایی جبهه‌های مختلف شهر قم و تقسیم‌بندی فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف به‌دنبال ترویج مسائل فرهنگی هستیم.

وی با بیان اینکه قم جایگاه والایی در کلام اهل‌بیت(ع) دارد، افزود: برخی به جایگاه و شأن شهر مقدس قم توجهی ندارند و این افراد در زمین دشمن در حال بازی بوده و درصدد ضربه زدن به شهر کریمه اهل‌بیت(س) هستند.

 امام‌ جمعه قم ادامه داد: برخی افراد با نیت‌های مشخص در حال ضربه به جایگاه قم و دور کردن از شأن اصلی آن به‌علت تأثیرگذاری قم در کشور و جهان هستند، برخی به‌دنبال مخدوش‌سازی چهره قم هستند.

وی با تأکید بر نگرانی رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و متدینین از وضعیت فعلی شهر قم یادآور شد: بارها نگرانی‌هایی در این زمینه بیان شده و مطالباتی شده است که باید از توان جوانان در راستای تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بهره‌مند شویم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با ابراز نگرانی از وضعیت نامناسب شهر قم خاطرنشان کرد: به‌هم‌ ریختگی فرهنگی قم اقدامی ناگهانی نبوده و در کوتاه‌ مدت نیز رخ نداده است و باید با کارهای حساب‌ شده و ریشه‌ای به این وضعیت سامان داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9wbz.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما