دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب : 78817
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت‌الاسلام‌ رجبی گفت:

برگزاری مراسم‌های مختلط در سفارت‌خانه‌های کشورهای غربی بدترین اهانت به ملت ایران است

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که سهل‌انگاری و ولنگاری فرهنگی وزارت امور خارجه عامل اصلی برگزاری مراسم‌های مختلط در سفارت‌خانه‌ها است، گفت: برگزاری مراسم‌های مختلط در سفارت‌خانه‌های کشورهای غربی به‌خصوص جشن ملکه انگلستان با پول مردم ایران، بدترین اهانت به ملت است.
برگزاری مراسم‌های مختلط در سفارت‌خانه‌های کشورهای غربی بدترین اهانت به ملت ایران است
برگزاری مراسم‌های مختلط در سفارت‌خانه‌های کشورهای غربی بدترین اهانت به ملت ایران است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ محمود رجبی با اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلط در سفارت‌خانه‌های کشورهای غربی در تهران، اظهار داشت: سهل‌انگاری و ولنگاری فرهنگی که وزارت امور خارجه دارد زمینه را برای برگزاری مراسم‌های ناهنجار در سفارت‌خانه‌های غربی که بدون شک خلاف قوانین کشور و شرع اسلام است، باز گذاشته است.

وی افزود: متأسفانه کار به‌جایی رسیده که سفارتخانه رژیم خبیث انگلستان که سابقه خیانت به ملت ایران را نیز دارد در اقدامی توهین‌آمیز نه‌تنها برای ملکه این کشور جشن می‌گیرد بلکه هزینه آن را از مردم ایران و شرکت‌های ایرانی مطالبه می‌کند که در نوع خود جالب‌توجه و البته شرم‌آور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی ادامه داد: این‌یک انفعال بسیار زشت از سوی وزارت امور خارجه و سایر نهادهای مرتبط فرهنگی است که باید این کوتاهی خودشان را جبران کنند.

وی بابیان این‌که رسانه‌ها و ملت عزیز ایران باید پاسخ این‌گونه گستاخی‌ها را بدهند، تصریح کرد: نخبگان فرهنگی و سیاسی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید با ورود به این مسئله اجازه تکرار چنین مجالسی را ندهند.

قائم‌مقام موسسه امام خمینی (ره) افزود: این حرکت‌های موذیانه ملت، انقلاب و فرهنگ اسلامی ایران را نشانه گرفته و باید در برابر آن واکنش قاطعی نشان داد.

وی ادامه داد: اگر برخورد انقلابی و قاطعی صورت نگیرد قطعاً این سفارت‌ خانه ها بار دیگر به این‌گونه اقدامات دست خواهند زد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: باید در فضای مجازی مردم به برگزاری این‌گونه مراسم‌ها واکنش نشان دهند و از مسئولان بخواهند با این‌گونه اقدامات برخورد قاطعی صورت بگیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca0an0.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما