دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : 78854
منبع : خبرگزاری مهر

برگزاری سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال کشور در قم

قم نيوز : رئیس هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال کشور در قم خبر داد.
برگزاری سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال کشور در قم
برگزاری سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال کشور در قم
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون بسکتبال، قم میزبان سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال سراسر کشور شد و این سمینار پنج شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۰ صبح در هتل شاهد قم برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این سمینار، هم اندیشی در مورد برنامه‌های استعدادیابی بسکتبال در بخش دختران در تمامی استان‌ها، سازماندهی برنامه‌های برگزاری لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی و نیز بررسی چالش‌ها و موانع موجود بر سر برنامه رشد بسکتبال بانوان در کشور است.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: به منظور حضور در این سمینار، نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال سراسر کشور روز پنج شنبه در قم حضور خواهند داشت و قرار است مسئولانی از فدراسیون بسکتبال در سطح نایب رئیسی فدراسیون و برخی از عوامل اجرایی فدراسیون بسکتبال نیز در قم حضور داشته باشند.

سخایی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ادامه لیگ نوجوانان استان قم بیان داشت: مرحله پلی آف اول لیگ بسکتبال نوجوانان قم در حال برگزاری است و در بازی‌های برگزار شده تیم شهید رضائیان ۵۵ بر ۳۳ تیم شهرداری را شکست داد و تیم پویان ۴۸ بر ۳۶ از سد تیم مهتاب عبور کرد.

وی عنوان کرد: دور برگشت این مرحله سه شنبه شب در سالن شهید رضائیان قم برگزار می‌شود ضمن اینکه برگزاری لیگ‌های سایر رده‌های سنی در دستور کار هیئت بسکتبال قم قرار دارد و امیدواریم ادامه سال ۹۸ همانند سال گذشته و بهاری که گذشت برای بسکتبال قم پربار دنبال شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: حضور بسکتبال قم در جمع ۸ تیم موفق لیگ برتر بسکتبال نوجوانان کشور نویدبخش آینده‌ای روشن برای بسکتبال قم است و همچنان کار در رده‌های سنی پایه و پشتوانه سازی را با قدرت ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbawbz.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما