چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 78901
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سعیدی: دشمنان به دنبال دوری نظام اسلامی از دستاوردهای موشکی هستند

قم نيوز : امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه برجام فایده اندکی برای ما و منافعی برای دشمنان داشت، گفت: دشمنان به دنبال دوری نظام اسلامی از دستاوردهای موشکی هستند، آن‌ها حتی با وجود فواید برجام بر آن نیز پایبند نماندند.
آیت‌الله سعیدی: دشمنان به دنبال دوری نظام اسلامی از دستاوردهای موشکی هستند
آیت‌الله سعیدی: دشمنان به دنبال دوری نظام اسلامی از دستاوردهای موشکی هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز در دیدار معاون آستان قدس رضوی که در سالن جلسات حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه قرآن برای همه زمان‌ها بوده و باید آموزه‌های آن برای مردم تعریف شود، اظهار داشت: اینکه نتوانسته‌اند در طول تاریخ قرآن را حذف کنند مصداق به روز بودن آن است.

وی با بیان اینکه باید قرآن به صورت منطقی و حساب‌شده به مردم ارائه شود، تصریح کرد: جامعه آماری مناسبی از نخبگان علمی و قرآنی در مشهد مقدس بوده که باید در قالب حرکت‌های منسجم برای ترویج قرآن در بین مردم از آنان استفاده شود.

امام‌جمعه قم اضافه کرد: فعالیت‌های تبلیغی آستان قدس رضوی باید با بهره‌گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب دنبال شده و این فرمایشات نقشه راهی برای ملت مسلمان جهان است.

وی با تأکید بر اینکه برجام فایده اندکی برای ما و منافعی برای دشمنان داشت، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال دوری نظام اسلامی از دستاوردهای موشکی هستند، آن‌ها حتی با وجود فواید برجام بر آن نیز پایبند نماندند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به رفتار نادرست برخی مسئولان در نقد مسئولان قبلی ابراز کرد: باید از مسئولیتی که می‌پذیریم پاسخگوی آن در دنیا و آخرت باشیم

وی با بیان اینکه چاپلوسی جایگاهی در سیره مؤمنانه ندارد، عنوان کرد: می‌توانیم در هر مسئولیتی که می‌پذیریم برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت، نقدهای عملکردی خود را بپذیریم که این موضوع مورد پسند اهل‌بیت(ع) است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcezo8f.jh8v7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما