پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۲۱
کد مطلب : 78944
منبع : خبرگزاری فارس

مردان فرنگي‌ قم در تدارك سفر به نورسلطان

قم نيوز : كشتي‌گيران فرنگي‌كار استان قم از 31 خرداد ماه در اردوي جديد تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان ايران براي كسب سهميه حضور در مسابقات جهاني تلاش مي‌كنند.
مردان فرنگي‌ قم در تدارك سفر به نورسلطان
مردان فرنگي‌ قم در تدارك سفر به نورسلطان
به گزارش قم نیوز تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان بعد از شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا اکنون آماده حضور موفق و پرقدرت در رقابت‌های 2019 قهرمانی جهان می‌شود، مسابقاتی که برای درخشش در آن از روز 31 خرداد ماه به شکل ویژه به اردوی آماده‌سازی می‌رود.

این نهمین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی ایران است که تا دهم تیر ماه به میزبانی خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران جریان خواهد داشت و کشتی‌گیران در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87 و 97 کیلوگرم به دنبال سهمیه تیم ملی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نفرات دعوت شده به این اردو در شرایطی خود را برای حضور موفق در رقابت‌های 2019 کشتی فرنگی قهرمانی جهان آماده می‌کنند که این پیکارها جنبه گزینشی المپیک نیز دارد و از حساسیت بسیار بالایی برای مدعیان کسب سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی سال آینده دنیا برخوردار است.

در این اردو چهار کشتی‌گیر قم به نام‌های علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی، مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری نیز حضور دارند، کشتی‌گیرانی که به ترتیب در اوزان 60، 67، 82 و 97 کیلوگرم برای جلب نظر محمد بنا و رسیدن به دوبنده تیم اعزامی ایران به پیکارهای قهرمانی جهان در تلاش هستند.

علیرضا نجاتی در وزن 63 کیلوگرم مهرداد مردانی  و مهدی محسن‌نژاد از خوزستان به همراه شیرزاد بهشتی‌طلا از تهران را پیش‌رو دارد، ضمن اینکه محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم باید با حامد تاب و محمد الیاسی از خوزستان رقابت کند، مهدی ابراهیمی نیز در وزن 83 کیلوگرم در کنار سعید عبدولی از خوزستان و جمال اسماعیلی از تهران به دنبال سهمیه تیم ملی است.

در شرایطی که رقبای علی‌اکبر حیدری نماینده وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قم نفراتی همچون مهدی علیاری از تهران، مهدی بالی از مازندران، آرمان علیزاده از خوزستان و محمد یگانه از لرستان هستند، سرمربی این تیم محمد بنا است و تیم ملی روزهای 23 تا 31 شهریور در رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک به میزبانی شهر نورسلطان کشور قزاقستان به میدان می‌رود، مسابقاتی که 108 کشتی‌گیر  در بخش‌های آزاد، فرنگی و زنان در 6 وزن المپیکی به دنبال سهمیه حضور در توکیو 2020 هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba9bz.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما