پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 78953
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم:

دهیاران قم مسئول پدافند غیرعامل روستاها باشند

قم نيوز : مدیرکل پدافند غیرعامل قم گفت: دهیاران استان باید به عنوان مسئول پدافند غیرعامل در روستاها بوده و آموزش های عمومی و تخصصی لازم را فرابگیرند.
دهیاران قم مسئول پدافند غیرعامل روستاها باشند
دهیاران قم مسئول پدافند غیرعامل روستاها باشند
به گزارش قم نیوز مهدی متقیان در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل استان قم افزود: دستگاههای اجرایی باید برای بهره مندی از اعتبارات اختصاص یافته، هرچه سریعتر طرح و برنامه های خود را برای مصون سازی زیرساخت های دستگاهها ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: آنها باید برای برخورداری از آمادگی لازم جهت مقابله با تهدیدهای روزافزون و متعدد دشمنان، اجرای رزمایش های تخصصی در سال جاری را با جدیت پیگیری کرده تا نقاط ضعف عملکردی خود را شناسایی و برطرف کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با اشاره به توسعه تهدیدهای سایبری دشمنان، گفت: کارگروه سایبری پدافند غیرعامل باید هرچه بیشتر فعال شده و جلسات منظم و مستمری را با مسؤولیت این اداره کل برگزار کند.

وی در پایان تصریح کرد: میزان عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل در بازدیدهای دوره ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مسئولان باید تلاش کنند تا در این راستا، هرچه بهتر برنامه ریزی و مدیریت داشته باشند.

همچنین در این جلسه مدیران شرکت های توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای گزارشی از اقدام های انجام شده و در حال اجرای حوزه کاری خود طی یک سال گذشته و برنامه های در نظر گرفته شده برای فصل تابستان را ارائه کردند.

جلسه کارگروه پدافند غیرعامل استان قم با حضور سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcbf9bz.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما