پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 78974
منبع : خبرگزاری تسنیم
مربی تیم سوهان محمد سیما قم:

امسال برای حضور در جمع تیم‌های مدعی هدف‌گذاری کرده‌ایم

قم نيوز : مربی تیم سوهان محمد سیما قم گفت: در فصل جاری قصد داریم تیم را در جمع مدعیان بالای جدول نگه‌داریم و پس‌ازآن در سال آینده با تجربه‌ای که کسب کردیم برای قهرمانی وارد میدان شویم.
مربی تیم سوهان محمد سیما قم: امسال برای حضور در جمع تیم‌های مدعی هدف‌گذاری کرده‌ایم
مربی تیم سوهان محمد سیما قم: امسال برای حضور در جمع تیم‌های مدعی هدف‌گذاری کرده‌ایم
به گزارش قم نیوز سوهان محمد سیما قم که در فصل جاری تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور است، از ماه گذشته تمرینات بدن‌سازی خود را به‌صورت جدی آغاز کرده است.

این تیم که بر اساس اعلام متولیان ورزش قم قرار است در جمع تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرد از بازیکنان جوان و با تجربه قم بهره می‌برد و سعی داریم با برنامه‌ریزی به اهداف خود برسد.

در همین راستا، جهت آماده‌سازی هر چه‌بهتر تیم، فوتسالیست‌های قمی اردوی ده‌روزه‌ای در کمپ بروجن برگزار کردند و در این شهر دو دیدار تدارکاتی برابر منتخبین این شهر داشتند.

سوهانی‌ها پس از بازگشت به استان، یک هفته به تمرینات تاکتیکی خواهند پرداخت و بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال کشور، از پانزدهم تیرماه به مصاف رقیبان خواهند رفت.

سید توحید غیاثی درباره آخرین وضعیت تیم سوهان محمد سیما،اظهار داشت: از ابتدا فصل مدیران مجموعه سوهان محمد سیما از ما برنامه خواستند که ما نیز یک برنامه سه‌ساله را تدوین و به آن‌ها تحویل دادیم.

مربی تیم سوهان محمد سیما قم گفت: در فصل جاری قصد داریم تیم را در جمع مدعیان بالای جدول نگه‌داریم و پس‌ازآن در سال آینده با تجربه‌ای که کسب کرده‌ایم برای کسب عنوان قهرمانی به میدان برویم.

وی درباره جذب بازیکنان این تیم، عنوان کرد: میانگین سنی تیم بسیار پایین است اما قصد داشتیم از بازیکنان با تجربه‌ای همچون حسن‌زاده و وفایی در کنار آن‌ها استفاده کنیم اما متأسفانه بازیکن موردنظر ما قرارداد خود را به ثبت رسانده بود.

به گفته وی، باشگاه بارها با رعایت اصول حرفه‌ای با باشگاه مس وارد مذاکره شد اما آن‌ها حاضر به دادن بازیکن نبودند.

غیاثی با اشاره به تمرینات بدن‌سازی و تاکتیکی سوهان، تصریح کرد: از ماه گذشته در دو نوبت تمرینات بدن‌سازی و تاکتیکی خود را آغاز کرده‌ایم و هم‌اکنون تیم در شرایط بسیار مطلوبی است.

وی گفت: اردوی بروجن به علت شرایط آب و هوایی بسیار به شرایط بدنی بازیکنان کمک کرده و مطمئن باشید امسال تیمی درخور نام قم راهی مسابقات می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceeo8f.jh8vfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما