پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب : 78986
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
جانشین بسیج اساتید و نخبگان حوزه مطرح کرد :

بصیرت در جامعه چگونه محقق می شود ؟

قم نيوز : جانشین بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم تصریح کرد: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی ، خواسته همه اساتید بسیجی درکشور است .
بصیرت در جامعه چگونه محقق می شود ؟
بصیرت در جامعه چگونه محقق می شود ؟
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده ضمن گرامیداست سی و یکم خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید اظهار داشت: ما اگر به دنبال تعمیق بصیرت در جامعه هستیم، راهش تبعیت از ولایت فقیه است چرا که حقیقتاً بصیرت واقعی درتبعیت از ولایت معنا و مفهوم پیدا می کند.

وی با تاکید بر این که فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امروز شاخص بصیرت است ، گفت: آن چه بسیار مهم و کلیدی است این که ما همواره باید تابع مقام معظم رهبری باشیم، نه جلوتر و نه عقب تر و به لطف الهی قاطبه اساتید بسیجی ما به ویژه در حوزه های علمیه این گونه هستند.

این استاد حوزه همچنین با اشاره به این که در آموزه های دینی بر لزوم تقویت بصیرت در جامعه به خصوص از سوی خواص و مسئولان، تاکید بسیاری شده است، افزود: ترویج روحیه بسیجی و مدیریت جهادی ، علاج مشکلات کشور است و این که همه در راستای بصیرت افزایی آحاد جامعه به خصوص نسل جوان در حد توان خود بکوشیم و در مقابل تهدیدها و فشارهای دشمن همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، مقاومت کنیم و تسلیم نشویم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-wnq.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما