شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 79001
منبع : خبرگزاری فارس

اضافه شدن 7165 خانوار به شمار مددجویان کمیته امداد در استان قم

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در 6 ماه گذشته هفت هزار و 165 خانوار به تعداد مددجویان این نهاد در استان اضافه شدند.
اضافه شدن 7165 خانوار به شمار مددجویان کمیته امداد در استان قم
اضافه شدن 7165 خانوار به شمار مددجویان کمیته امداد در استان قم
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار با اشاره به افزایش تعداد مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: در 6 ماه گذشته هفت هزار و 165 خانوار به تعداد مددجویان این نهاد در استان اضافه شدند و اکنون میزان ورودی مددجو به کمیته امداد استان قم بیشتر از تعداد خروجی مددجو است، معضلاتی همچون طلاق، تعداد مددجویان این نهاد در استان را افزایش داده است.

وی ادامه داد: با 14 موسسه خیریه بزرگ در استان قم هماهنگی لازم را انجام دادیم تا در ارائه خدمات نیازمندان با یکدیگر هم افزایی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: مددجویان این نهاد در استان، زیرپوشش بیمه سلامت ایرانیان هستند، این مددجویان بیمه تکمیلی دارند و در بحث دارو و بستری، هزینه ای پرداخت نمی‌کنند.

میرشکار هر روستا یک طرح را برنامه کمیته امداد در حوزه اشتغال دانست و تصریح کرد: در هفت روستای استان قم در سال جاری هفت طرح ویژه اشتغال زایی از جمله پرورش زالو و پرورش کرم ابریشم اجرا می‌کنیم که اعتبارات این طرح‌ها از محل تسهیلات اشتغال روستایی و تسهیلات کمیته امداد تامین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: با هماهنگی سپاه 185 منزل برای مددجویان کمیته امداد در مناطق سیل زده لرستان می‌سازیم و 100 مورد تعمیر مسکن برای مددجویان را هم در آن مناطق خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgqz9u.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما