شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 79019
منبع : خبرگزاری تسنیم

2 قرارداد سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم(ص) قم به دلایل نامعلوم رد شد

قم نيوز : سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به تصویب بلوار پیامبر اعظم(ص) در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور گفت: علی‌رغم این مهم اخیراً کمیته انطباق به دلیل نداشتن مجوز از این شورای عالی دو قرارداد سرمایه‌گذاری در این بلوار را رد کرده است.
۲ قرارداد سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم(ص) قم به دلایل نامعلوم رد شد
۲ قرارداد سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم(ص) قم به دلایل نامعلوم رد شد
به گزارش قم نیوز حسین اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات پیش‌ آمده برای توسعه بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این پروژه بزرگ با صرف هزینه هنگفت و به طول حدود هفت کیلومتر و عرض حدود یکصد متری به‌صورت معبر و بدنه‌های بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) حدود 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش رسیده بود، افزود: بدنه این پروژه بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش‌افزوده برای شهر بوده است که علاوه بر زیبایی‌ها، این بلوار به قطب خدماتی نیز تبدیل می‌شود.

سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به تصویب بلوار پیامبر اعظم(ص) در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور ابراز کرد: علی‌رغم این مهم اخیراً کمیته انطباق به دلیل نداشتن مجوز از این شورای عالی، دو قرارداد سرمایه‌گذاری در این بلوار را رد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این تصمیم کمیته انطباق مورد اعتراض شدید اعضای شورای شهر واقع‌ شده است و اعضای شورا به‌اتفاق آرا بر مصوبه خود اصرار دارند و باید نظر این موضوع به هیئت حل اختلاف ارجاع شود.

اسلامی با بیان اینکه هیئت حل اختلاف با حضور رئیس‌کل دادگستری استان و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌‌شود، گفت: امیدواریم مصوبات شورای شهر برای موضوعات سرمایه‌گذاری در این بلوار مورد تأیید قرار گیرد و سابقه این موارد مشابه با طی کردن مراحل قانونی قطعی می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1xde.w6d1yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما