دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 79087
منبع : خبرگزاری فارس

شكست سوهان از سن‌ايچ/ اردوي 2 تيم ليگ برتري در قم

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمد سيماي قم در يكي از بازي‌هاي تداركاتي خود پيش از شروع فصل جديد ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به سن‌ايچ ساوه باختند.
شكست سوهان از سن‌ايچ/ اردوي 2 تيم ليگ برتري در قم
شكست سوهان از سن‌ايچ/ اردوي 2 تيم ليگ برتري در قم
به گزارش قم نیوز در شرایطی که 10 روز دیگر به شروع بیست و یکمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران باقی مانده تیم‌های لیگ برتری نظیر سوهان محمد سیمای قم این روزها با حضور در بازی‌های تدارکاتی به دنبال ایجاد هماهنگی بین نفرات خود به منظور حضور قوی در لیگ جدید هستند.

این در حالی است که 14 تیم در دوره جدید لیگ برتر حضور دارند و از 13 تیر ماه در مدت 26 هفته به شکل رفت و برگشت برای به دست آوردن هشت سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف فصل 1398 رقابت‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند، در شرایطی که امسال جام ملت‌های 2020 فوتسال آسیا نیز پیش‌روی فوتسالیست‌های کشورمان است.

نماینده فوتسال استان قم در آستانه دوره جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چند مسابقه تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی برنامه‌ریزی کرده که تا کنون دو بازی انجام شده و به برتری 14 بر صفر این تیم مقابل بام‌گستر دلیجان و البته باخت دو بر صفر قمی‌ها مقابل سن‌ایچ ساوه انجامیده است.

تیم سوهان محمد سیمای قم در دیدار با سن‌ایچ ساوه با نظر کادر فنی خود از ترکیب‌های مختلف استفاده کرد تا شناخت دقیقی از میزان آمادگی بازیکنان خود به دست بیاورد، اما این دیدار دو گل داشت که هر دو سهم تیم سن‌ایچ ساوه و شاگردان ملی‌پوش اسبق کشورمان یعنی جواد اصغری‌مقدم بود.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم در دیگر بازی تدارکاتی خود در آستانه فصل جدید لیگ برتر روز سه‌شنبه هفته جاری در سالن شهدای بهزیستی قم مقابل تیم شهروند ساری قرار می‌گیرند، ضمن اینکه روز جمعه هفتم تیر ماه در همین سال میزبان تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر تیم تازه وارد به لیگ برتر هستند.

علاوه بر تیم شهروند ساری که به قم سفر می‌کند، تیم هایپرشهر شاهین‌شهر که با موفقیت در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به لیگ برتر ایران صعود کرده، از فردا تا پایان هفته در قم اردو می‌زند و دو بازی تدارکاتی با تیم‌های شهروند ساری و سوهان محمد سیمای قم خواهد داشت تا نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه کند.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdca0wn0.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما