دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 79100
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در حوزه علمیه خواهران برگزار شد

قم نيوز : مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی معاونت فرهنگی-تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور پیش از ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه های برگزار شد.
مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در حوزه علمیه خواهران برگزار شد
مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در حوزه علمیه خواهران برگزار شد
به گزارش قم نیوز مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی معاونت فرهنگی-تبلیغی حوزه های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و برخی از مبلغین و مبلغات حوزه علمیه در مرکز مدیریت حوزه های برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور گفت: این نگرانی رهبر انقلاب درباره تغییر سیمای شهر قم، نباید صرفا به مسئله پوشش زنان تقلیل داده شود، این نگاه یک جفای بزرگ بر این نظر رهبری است؛ به طور مثال ساختمان سازی ها و تصاویر خیابان بندی ها و غیره مشمول نگرانی ایشان است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران مطرح کرد: مبلغان و بانوان مبلغه ما باید در نخستین اقدام توجه کنند که دشمن در کجا قرار گرفته و اگر موقعیت شناس خوبی نباشیم باز هم درست عمل نمی کنیم، دشمن در کف میدان بوده و کوچه به کوچه جلو می آید.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان نیز در این مراسم بیان کرد: ما وقتی به مهندسی آموزش های دینی نگاه می کنیم، می بینیم که کاملا با قرآن مغایرت دارد، ما طلاب استدلال های کلامی و فلسفی را یاد می گیریم، اما قرآن کریم بیشتر به صورت توصیفی به بیان حقایق می پردازد.

وی عنوان کرد: متاسفانه 99 درصد مباحث آموزشی در آموزش و پرورش بین دختران و پسران مشترک بوده و برخی  به جای حساسیت روی این مسائل فقط روی حجاب حساس هستند، این در حالی است که در سیستم های آموزشی برای بدحجابی زمینه سازی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان مطرح کرد: رشته تخصصی تبلیغ در حوزه علمیه خواهران راه اندازی شده و علاقه مندان می توانند در این جلسات شرکت کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzq9u.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما